معرفی بیش از 50 رشته دانشگاهي به كنكوري هاي شهرستان

ارسال در علمی

 

reshteچهاردهمین دوره همایش معرفی رشته های دانشگاهی به همت مجمع دانشجویان خمینی شهری دانشگاه صنعتی و همکاری مجمع دانشجویان خمینی شهری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در روزهای دوم، سوم و چهارم مرداد ماه در سالن شبکه بهداشت اندان و با حضور داوطلبان آزمون سراسری و برخی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان دکتری برگزار شد.

 

در این همایش 20 رشته ریاضی، 20 رشته علوم تجربی و 12 رشته علوم انسانی توسط راهنمایان تشریح و در مورد شرایط ورود به رشته، بازار کار و زمینه های شغلی، دانشگاهای معتبری که هر رشته در آن آموزش داده می شود، مقاطع تحصیلی، معرفی رشته ها و دروس پیرامونی و... توضيح ارائه و در پایان به سوالات حضار پاسخ داده شد.

داوود پریشانی دبیر مجمع دانشجویان در حاشیه این مراسم به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: برای دومین سال متوالی است که آموزش و پرورش شهرستان از برگزاری همایش معرفی رشته های دانشگاهی به علت برگزاری مختلط آن ممانعت می کند و ما برای برگزاری با مشکلات فراوان روبروییم در صورتی که کانون فرهنگی آموزشی قلم چی همین همایش را به صورت مختلط در سالن مرکز تحقیقات معلمان برگزار می کند اما چون این مرکز خصوصی است و هزینه سالن را پرداخت می کند هیچ مخالفتی با آن صورت نمی گیرد. پریشانی از فرصت خواست اعتراض مجمع دانشجویان را به گوش مسئولین آموزش و پرورش برساند.