برنامه دهه چهارم دانشگاه آزاد حرکت به سمت کارآفرینی

ارسال در علمی

رئیس دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ازدانشگاه آزاداسلامی خمینی شهر بازدید کرد .به گزارش ایسکانیوز مهندس یاسر هاشمی در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر به مقام والای پنج شهید گمنام دفاع مقدس با اهدای گل ادای احترام کرد و در جوار روضه شهداء نهالی را به یاد بنیانگذار دانشگاه ، حضرت آیت الله هاشمی به زمین نشاند.وی در جمع دانشجویان ، مسئولان و مدیران اجرایی دانشگاه گفت: تفکر و هدف اصلی آیت الله هاشمی رفسنجانی توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در تمام زمینه ها بود.
مهندس هاشمی با اشاره به سه دهه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه دانشگاه در زمینه های مختلف بیان داشت: دهه چهارم به دستور آیت الله به سمت دانشگاه کارآفرین در حرکت است و جسارت و شجاعت ایشان در هدف ، به دانشگاه برای ورود به عرصه های مختلف جرأت می داد و اکنون برای خروج از شرایط سخت با خلق دانش و تولید ثروت و توسعه شرکت های دانش بنیان قدم های مؤثر و اساسی را برداریم تا راه دانشگاه در کارهای اصلی پیموده شود.
وی افزود : امروز فقدان هاشمی، فقدان سنگینی است و کسی آقای هاشمی نمی شود . حضور دکتر علی اکبر ولایتی فرصت مغتنمی است که جایگاه علمی دارند و بعد علمی ایشان بر ابعاد دیگر ایشان تسلط دارد. با افکار آیت الله آشنا هستند و گره های سخت به دست ایشان باز خواهد شد. در دانشگاه آزاد اسلامی کارهای سنگین و بزرگی وجود دارد که باید با همکاری همه دلسوزان سریع دنبال شود.
خبرنگار: محمدجواد آخوندی