دومین همایش ملی انرژی در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر برگزار شد

ارسال در علمی

۵۳ مقاله بر€Œتر در همایش ملی انرژی پذیرفته شد. به گزارش فرص آنلاین به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد خمینی€Œشهر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های علمی دانشگاه و وجود رشته€Œهای فنی و مهندسی در مقطع دکتری تخصصی در این دانشگاه گفت :تاکنون دستاوردهای خوبی در بخش فنی و مهندسی به جامعه ارائه شده و این دومین همایش در حوزه انرژی است که با حضور صاحبنظران در حال برگزاری است.


دکتر افتخاری ادامه داد: تعداد ۱۱۴ مقاله علمی به دبیرخانه همایش ارسال شد که پس از داوری علمی تعداد ۵۳ مقاله بر€Œتر معرفی شد تا در این همایش به€Œصورت حضوری در نشست€Œهای تخصصی ارائه شود.


وی افزود: محققان و مدیران، سازمان بهره€Œوری انرژی ایران، شرکت سامان انرژی، نیروگاه شهید محمد منتظری اصفهان، صنایع غیرفلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان و استادان دانشگاه موضوعاتی همچون توجیه اقتصادی نیروگاه€Œهای خورشیدی در ایران و اروپا، ژنراتورهای مکنتوهیدرودینامیکی، بهینه سازی انرژی در صنایع و انتقال نور و تأمین روشنایی در اتاق اداری را مطرح و آخرین یافته€Œهای علمی خود را در حوزه انرژی ارائه می€Œکنند.


گفتنی است قرار است این مقالات در کتاب مجموعه مقالات همایش انرژی چاپ شده و در اختیار علاقه€Œمندان، طالبان دانش و مسئولان اجرایی سازمان€Œها و صنعت قرار می€Œگیرد.