مشاور رییس سازمان میراث فرهنگی کشور در خیریه نرجس خاتون (س)

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این بازدید که صبح سه شنبه صورت گرفت، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: سرمایه گذاری خیریه های استان در تولید صنایع دستی از ابعاد مختلف اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی رویکردی مهم و اثر گذار است.


فریدون الهیاری با اشاره به فعالیت های خیریه نرجس خاتون خمینی شهر در زمینه تولید صنایع دستی، افزود: باتوجه به دغدغه هایی که در حال حاضر در بحث اشتغال بانوان وجود دارد جای بسیار خرسندی است که خیریه نرجس خاتون خمینی شهر توانسته است برای بانوان نیازمند اشتغال ایجاد کند.


وی گفت: آموزش 450 نفر از بانوان بدسرپرست و بی سرپرست از سال 88 تاکنون نشان دهنده این است که این خیریه گام های موثر را در حمایت بانوان منطقه برداشته و توانسته است این افراد را وارد چرخه اشتغال کند.


مشاور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در امور زنان و خانواده نیز گفت: نگاه ویژه این خیریه که همه کارکنان آن را بانوان تشکیل می دهند در پشتیبانی و حمایت زنان بدسرپرست و بی سرپرست بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.


زهرا سادات احمدی زاده با اشاره به اینکه خیریه نرجس خاتون خمینی شهر توسط برخی از بانوان راه اندازی شده است، افزود: وجود چنین بانوانی که حمایت همجنسان خود را در اولویت قرار داده اند، تحسین برانگیز است.


مشاور ریس سازمان فعال سازی کارگاه های صنایع دستی و ایجاد مشاغل خانگی برای بانوان را از سیاست های معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد.