شهرک حوله بافی به مرحله واگذاری رسید ولی تاکنون زمینی واگذار نشده است!

ارسال در خبر و گزارش

 مدیرعامل تعاونی حوله بافان در این باره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: 5 نفر از متقاضیان را به شرکت شهرک های صنعتی استان فرستادیم ولی متاسفانه سازمان شهرک های صنعتی کشور با واگذاری زمین به این متقاضیان مخالفت کرد. رضایی ادامه داد: سازمان کل کشور گفته که این زمین متعلق به شهرک برق و الکترونیک است و ما زمینی برای واگذاری به حوله بافان نداریم و این در حالی است که هر یک از شهرک های برق، حوله بافی و صنایع غذایی محدوده مشخص و مجزایی دارند. از طرف دیگرجعفری مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان در مورد رفع مشکل به وجود آمده به نماینده  شهرستان خمینی شهرقول مساعد برای پیگیری مجدانه داده است.
مدیرعامل تعاونی حوله بافان خمینی شهر می گوید: با توجه به اینکه تبلیغات گسترده ای برای شهرک حوله بافی شد، حوله بافان فشار زیادی برای واگذاری زمین به ما وارد می کنند و با مشکل پیش آمده معلوم نیست تا کی این طرح متوقف خواهد ماند.
گفتنی است کلنگ شهرک حوله بافی همزمان با دهه فجر سال گذشته به زمین زده شد. بهرامی مدیرعامل سابق شرکت شهرک های صنعتی استان در این مراسم از واگذاری زمین به متقاضیان در نیمه دوم سال 93 خبر داد اما خردادماه سال جاری صرامی در مجلس خبر از  رسیدن شهرک به مرحله واگذاری داد اما این طرح در عمل متوقف شد. گفتنی است  این شهرک درشمال خمینی شهر ودر حاشیه غربی جاده کمربندی خمینی شهر به شاهین شهر قرار دارد .