یکی از مسؤولین بیمارستان اشرفی بينايي يك چشم خود را از دست داد

ارسال در خبر و گزارش

 

zarb-o-shatmهفته گذشته به دنبال وقوع یک نزاع و استفاده از سلاح سرد در یکی از محلات و مصدوم شدن یکی از جوانان محل، تعدادی از همراهان وي به همراه مصدوم به بیمارستان اشرفی مراجعه می كنند كه یکی از همراهان، به علت پارک خلاف خودروی خود در مقابل بیمارستان مورد جريمه پلیس راهنمایی رانندگی قرار می گیرد.

فرد متخلف پس از مراجعه و مشاهده برگ جریمه با مراجعه به نگهبانی بیمارستان اشرفی با مأمور نگهبان مستقر در بیمارستان به مشاجره و درگیری می پردازد. در حین درگیری یکی از مسؤولین بیمارستان وارد عمل می شود که بر اثر اصابت مشت به چشمش به شدت مجروح می شود و فرد ضارب بلافاصله محل را ترک كرده و متواري می گردد. به دنبال این حادثه، پرسنل بیمارستان همكار خود را به مرکز چشم پزشکی فیض انتقال داده و درآن جا مشخص می شود که چشم وي به شدت آسيب ديده و احتمالاً بخشي از بینایی خود را از دست داده است. يكي از پرسنل بیمارستان در گفتگو با خبرنگار فرصت گفت: ما در این مرکز اصلاً امنیت نداریم و تا کی بايد مورد ضرب و شتم همراهان برخي بيماران قرار بگیریم؟ يكي ديكر از پرسنل ضمن گلایه از نیروی انتظامی در استقرار یک اتاق ثابت پلیس در بیمارستان گفت: امنيت پرستاران و کارکنان  ما در خطر است و بارها این نكته را تذکر داده ایم. گفتنی است در ماه گذشته در دو واقعه مشابه، مأمورین اورژانس 115 هم مورد ضرب و شتم تعدادی از همراهان بیماران قرار گرفتند.

 

در همين حال، روابط عمومی بیمارستان شهيد اشرفي اعلام كرد: بر اثر اين ضرب و شتم، چشم یکی از پرسنل زحمتکش بیمارستان (سوپروایزر بالینی) به ضرب مشت فرد مذکور مورد جراحت جدی قرار گرفت و این امر در حال حاضر باعث از بین رفتن بینایی چشم فرد نامبرده شده  است. عمل مذکور منجر به آشفتگی خاطر سایر پرسنل بیمارستان و خدشه دار شدن امنیت شغلی پرسنل بیمارستان شده است. لذا کلیه پرسنل بیمارستان ضمن تشکر از زحمات دادستان و نیروهای انتظامی خواستار برخورد جدی با افراد خاطی و پیگیری امنیت شغلی پرسنل بیمارستان شدند.