آیین جشن تکلیف نوجوانان و تجلیل از قاریان محله دستگرد قداده خمینی شهر برگزار شد

ارسال در زنان و جوانان

 

Slide6tsklif05Small8902به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در محفل انس با قرآن در روز جمعه بیست و یکم بهمن ماه و همزمان با فرارسیدن میلاد باسعادت رسول گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) و به مناسبت ایام ا... دهه فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به همت جامعه قاریان محله دستگرد قداده برگزار شد، بیش از یک صد نفر از دانش آموزان مدارس دستگرد قداده از محلات شهرستان خمینی شهر رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

 

در این مراسم که به صورت محفل انس با قرآن در حسینیه و فرهنگسرای سید الشهدا(ع) برگزار شده بود، اساتید، حافظان و مبلغان و قاریان بین المللی ازجمله استاد رضوی، مجید زینلی، گروه تواشیح بین المللی فلق و همچنین حافظ روشندل قرآن حسن کبیری به اجرای برنامه پرداختند.

مجری و مبلغ بین المللی قرآن کریم استاد رضوی در این مراسم بیان داشت: تقارن به سن تکلیف رسیدن شما نوجوانان و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یکی از برکات انقلاب اسلامیست که امروز شاهد آن هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: قرائت قرآن و آیین جشن تکلیف همراه با محفل قرآن این هم از برکاتیست که شما نوجوان 15 ساله به آن دست پیدا کرده اید.

لازم به ذکر است که در محله دستگرد قداده بیش از 15 حافظ قرآن خواهر و برادر و همچنین قاریان ممتاز وجود دارند که در این مراسم که بیش از 700 نفر خواهر و برادر شرکت کننده داشت، از تمامی آن ها با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.