جشن ازدواج 110 زوج خمینی شهری برگزار شد

ارسال در زنان و جوانان

همزمان با هفته بسیج و به مناسبت سالروز ازدواج نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت خدیجه(س) و به همت بسیج جامعه زنان خمینی شهر، برای دومین سال پیاپی جشن "مبارک ترین پیوند" شامگاه چهارشنبه 8 آذر 1396 در سالن بصیرت شهرداری خمینی شهر برگزار گردید.
در حاشیه این مراسم، مسؤول برگزاری مراسم به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: فراخوان این مراسم از طریق پیامک اعلام عمومی شد حتی در حوزه ها و پایگاه های بسیج اعلام کردیم. استقبال زیاد بود ولی با توجه به محدودیتهایمان فقط توانستیم 110 زوج را انتخاب کنیم؛ زوج هایی که از آذرماه 1395 تا کنون ازدواج کرده بودند.
خانم علیشاهی ضمن تشکر از شهرداری خمینی شهر که سالن بصیرت را رایگان به این برنامه اختصاص داد، گفت: به دلیل کمبود بودجه و نبود سالن نتوانستیم بیشتر از این تعداد را پذیرا باشیم. انشاءا... در سال های آینده با کمک خیرین و نهادهای فرهنگی این برنامه گسترده تر و با حضور زوج های بیشتری انجام خواهد شد.
مسؤول بسیج جامعه زنان هدف از برگزاری این مراسم را تشکیل خانواده های مهدوی، تحکیم بنیان خانواده و آگاه سازی خانواده ها نسبت به برخی مسائلی که ممکن است در زندگی مشکل ساز شود مثلا بحث فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، ماهواره و...، اعلام کرد.Â