نقشه ساخت 96 واحد مسکونی ویژه معلولان طراحی شد

ارسال در زنان و جوانان

نقشه ساخت 96 واحد مسکونی ویژه خانواده های دو معلولی طراحی شد. رئیس اداره بهزیستی شهرستان با اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: نقشه این 96 واحد با توجه به شرایط و نیازهای معلولان طراحی شده و به محضی که تسهیلات 130 میلیون تومانی از جانب دولت به این طرح اختصاص یابد کلنگ زنی انجام خواهد شد. ترابی افزود: با توجه به کمبود زمین در خمینی شهر تهیه زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح از زمان اعلان دولت، یک سال و نیم به طول انجامید تا اینکه سرانجام توانستیم قطعه زمینی پنج هزار متری پشت منطقه ارغوان را به آن اختصاص بدهیم.


وی افزود: این 96 واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای دو معلول و فاقد مسکن در قالب چهار بلوک اجرا شده و واحدهای 70 متری و 80 متری تحویل این خانواده ها خواهد شد.
رئیس بهزیستی با تاکید بر اینکه خانواده ها در هیچ مرحله ای از کار دخالتی نخواهند داشت، گفت: به هر واحد 30 میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق خواهد گرفت که 15 میلیون را بنیاد مسکن، 11 میلیون را بهزیستی و مابقی را خیّران مسکن ساز نقبل خواهند کرد و به محضی که تسهیلات 130 میلیونی دولت اختصاص یابد کار ساخت و ساز آغاز خواهد شد.
به گفته ترابی آن تعداد از خانواده هایی که از همان ابتدای اعلان این طرح، به فولاد شهر معرفی شدند اکنون واحدهای خود را تحویل گرفته و در آن ساکن شده اند.