نبايد اجازه داد اطرافيان براي ولايت فقيه خط و نشان بكشند

ارسال در خبر و گزارش

namaz-jomeh2امام جمعه خميني شهر در خطبه هاي نماز جمعه ديروز با اشاره به مسائل اخير كشور گفت: بنده به عنوان یک طلبه که از طرف مقام معظم رهبری در شهرستان مأموریت دارد، وظیفه دارم بگویم: مردم اگر یک مسئول را دوست دارند بخاطر شخص نیست؛ مردم بخاطر ولایت آنها را دوست دارند.

 

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاين، حجت الاسلام سالمي افزود: یک مسئول به خاطر شخصیتش مطرح نیست، به خاطر اعتقاد مردم و علاقه مردم و علاقه به ولایت است که مورد احترام است. رییس جمهور با رأی مردم انتخاب می شود ولی حکم تنفیذ مقام معظم رهبری و ولی فقیه است که باعث قانونی شدن رییس جمهوری می شود. اگر مردم به سران سه قوه علاقه دارند بخاطر ولایت است. همه ما مس

ئولین برمی گردیم به ولایت فقیه، ولایت خط قرمز ماست. وي تصريح كرد: من از این تريبون می گویم که با کسی تعارف ندارم. اگر نیازی باشد و احساس کنم که از طرف یک عده از اطرافیان برای ولایت خط و نشان کشیده می شود باید به آقای رییس جمهور تذکر دهم. ما منکر زحمات و خدمات شبانه روزی شخص رییس جمهور و خدمتگزاری ایشان برای مردم نیستیم؛ ولی باید بگویم مسئولین تا زمانی عزیز هستند که در خط ولایت فقیه باشند و به کوری چشم دشمنان، مسئولین نظام ما در خط ولایت فقیه هستند و این آرزو را به گور خواهند برد که بتوانند بین مسئولین نظام و ولایت فقیه اختلاف بیندازند. رییس جمهور با ماست و برادرانه نکته ای را به ایشان می گویم: بی انصافی است که خدمات دکتر احمدی نژاد را نادیده بگیریم. اقدامات ایشان نمونه بوده و هست ولي ما مطیع محض مقام معظم رهبری هستیم و هر چه ولی فقیه بگویند برای ما حجت است.