نشریات محلی باید مردم را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند

ارسال در خبر و گزارش

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال جاری در فرمانداری برگزار شد. رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و دبیر این شورا دراینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: موضوع این جلسه با توجه به برگزاری جشنواره مطبوعات در تهران و همچنین در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و نقش رسانه ها در ترغیب مردم برای حضور در صحنه، «جایگاه نشریات در ارتقای فرهنگ عمومی شهرستان» انتخاب شد. موسوی افزود: امام جمعه و فرماندار به عنوان رییس و نایب رییس این شورا هر کدام در باب جایگاه نشریات سخنانی گفتند و نشریات محلی را به پرداختن به فرهنگ عمومی به طور ویژه توصیه کردند. وی همچنین گفت: به هر یک از مدیران مسوول نشریاتی که در جلسه حضور یافته بودند، سه دقیقه فرصت داده شد تا سخنان خود را دراینباره بازگو کنند. ترغیب مردم برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو توسط نشریات محلی از جمله مصوبات سومین شورای فرهنگ عمومی بود.


دبیر شورای فرهنگ عمومی در پاسخ سوال خبرنگار فرصت آنلاین مبنی بر اینکه تکلیف مهم ترین مصوبه دومین جلسه شورا یعنی «تشکیل ستاد ازدواج آسان»، چه شد، گفت: در فاصله دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی تا جلسه سوم، حدود 15 نشست در اینباره برگزار شد و نهایتا جدول تشکیلات این ستاد تعیین گشت اما در جلسه اخیر شورا تصویب نشده و به جلسه بعدی موکول شد.


موسوی در ادامه از مزین شدن ورودی های شهر به تصویر سرداران شهید خمینی شهری توسط شهرداری به عنوان یکی دیگر از مصوبات شورای فرهنگ عمومی یاد کرد.