کانون همسریابی الزهرا (س) هیات مدیره جدید خود را انتخاب کرد

ارسال در خبر و گزارش

دوسال پس از شروع به کارشعبه ای از موسسه سرا سری خیریه الزهرا(س) در شهرستان باعنوان کانون همسر یابی خمینی شهر صبح روز جمعه دومین جلسه هیات امنای موسسه تشکیل شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این جلسه با حضور مسوول کشوری مووسسه، اعضای هیات مدیره قبلی، چند نفر از مسوولین شهرستان وجمعی از چهره های فعال در این زمینه تشکیل شد.

 DSC 0100
رییس هیات مدیره مووسسه طی سخنان کوتاهی گفت: دیگر نمی شود با مساله ازدواج سنتی برخورد کرد وما باید از این مرحله عبور کرده و به راهکارهای نوین متوسل شویم. حاج نادعلی سعیدی با تاکید بر اینکه اینکار نیاز به فرهنگ سازی دارد تا بدنه جامعه آن را بپذیرد، گفت: عمده وقت اولین هیات مدیره کانون صرف فرهنگ سازی در این رابطه شد. مدیرکل خیریه الزهرا(س) نیز طی سخنانی گفت: این خیریه در سراسر کشور ودیگر بلاد اسلامی فعال است واهداف چند گانه دارد. حجت الاسلام سید حسن امامی افزود: فکر ایحاد شعبه ای از مووسسه در خمینی شهر از زمان مرحوم آیت الله احمدی مطرح بود تا بالاخره به ثمر نشست. وی گفت: امروز رفع موانع از ازدواج جوانان از اعمال صالح است و مومنین در آن تردیدی نکنند.


در ادامه جلسه مدیر عامل کانون گزارش کوتاهی از فعالیت های دوساله مووسسه به حضار داد و گفت: پس از تشکیل کانون اولین معضل یافتن محلی برای کانون بود که پس از چندین بار تغییر مکان با همکاری ومساعدت قرض الحسنه حضرت علی اصغر (ع) محل مناسبی در طبقه فوقانی صندوق در اختیار مرکز قرارگرفت. غلامی با اشاره به اینکه در این مدت حدود هزار نفر فرم های مرکز را پر کرده اند وکارکنان مرکز براساس اطلاعات داده شده افراد را معرفی می نمودند، گفت: در دوره جدید ثبت نام ها با نظارت مشاورین انجام می شود. وی گفت: از این پس حضور تحصیل کرده های رشته مشاوره در مرکز پر رنگ خواهد شد. در پایان جلسه برای انتخاب اعضای هیات مدیره رای گیری به عمل آمد. منتخبین به ترتیب تعداد آرا عبارتند از:


حاج نادعلی سعیدی، مهندس حمید غلامی، حسین علی صرامی، هاشم کمالی، حاج محمدرضا رضایی، رحمت اله قصری، حاج محمد پیمانی، خانم ها مقومی و ابطحی
بازرس ها: سیدعباس هاشمی زاده، نادعلی حاجیان