اولین کارگاه بسته بندی گوشت در خمینی شهر راه اندازی شد

ارسال در خبر و گزارش

اولین کارگاه بسته بندی گوشت قرمز در خمینی شهر راه اندازی شده و به زودی رسما افتتاح می گردد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این کارگاه که مقدمات راه اندازی آن از نیمه دوم سال گذشته شروع شده، ظرفیت بسته بندی 9 تن گوشت در یک شبانه روز وجود دارد. مسوول این کارگاه در این باره می گوید: کارگاه بسته بندی بدیعی شامل دو سالن پیش سرد، دو سالن نگهداری، تونل انجماد، سالن خرد کردن گوشت، سالن بسته بندی و فروشگاه است و در حال حاضر با 20 نیرو و در یک شیفت کاری فعالیت دارد. بدیعی میزان بسته بندی گوشت را در حال حاضر روزانه نزدیک به دو تن اعلام کرد.


وی در اینباره افزود: گوسفند و گوساله را از میدان دام خمینی شهر خریداری کرده و در کشتارگاه نقش جهان ذبح می کنیم و پس از نگهداری در سالن پیش سرد به مدت 24 ساعت، اقدام به خرد کردن و بسته بندی می نماییم و تمامی این مراحل با نظارت دامپزشک انجام می گیرد.


مسوول اولین کارگاه بسته بندی گوشت قرمز خمینی شهر که کارگاه خود را در اصغرآباد دایر کرده، می افزاید: گوشت ها در دو سطح بی استخوان و با استخوان عرضه می شود و بسته بندی ها از نیم کیلویی تا سه کیلویی است. بدیعی میزان ماندگاری گوشت هایی با بسته بندی کوچک را یک ماه عنوان کرد و افزود: بسته بندی های 20 کیلویی قابلیت ماندگاری از 6 تا 9 ماه را دارد.


وی در پایان با اشاره به اینکه چون در شهر ما همواره خرید گوشت به صورت سنتی صورت می گرفته ممکن است همشهریان نسبت به کیفیت گوشت بسته بندی شده بی اعتماد باشند، گفت: گوشت های بسته بندی شده علاوه براینکه از نظر بهداشتی قابل اعتماد است، چربی و دورریز آن نیز حذف شده و بدون افزایش قیمت به فروش می رسد.
گفتنی است خمینی شهر در صنعت دام و کشتارگاه بعد از قم حائز رتبه دوم کشوری می باشد.