فشار آب جنوب شهر تقویت می شود

ارسال در خبر و گزارش

کلنگ خط لوله 600 میلیمتری آب به منظور تقویت شبکه آبرسانی جنوب خمینی شهر در خیابان شهید فهمیده به زمین زده شد. رییس اداره آب شهرستان ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: این خط لوله به طول 2 هزار متر قرار است افت فشار بلوار امیرکبیر و محلات منشعب از آن شامل فروشان، آدریان، کرتمان، هرستان و... را مرتفع نماید. مهندس جمشیدیان با تاکید براینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است، از 500 میلیون تومانی خبر داد که صرامی نماینده مجلس از تهران برای این طرح جذب کرده است. وی در ادامه گفت: 500 میلیون تومان نیز به همت فرماندار از ناحیه اعتبارات خشکسالی به این طرح اختصاص داده شده و 300 میلیون تومان نیز اداره آب شهرستان از درآمدهای جاری صرف این کار خواهد کرد. رییس اداره آب هزینه خرید لوله ها را یک میلیارد و 50 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای ادامه کار به یک میلیارد و 300 میلیون تومان دیگر نیاز داریم که اگر فراهم بشود تا پایان تابستان این طرح اجرا خواهد شد. به گفته وی اجرای این طرح آغاز شده و تا یک ماه دیگر پیشرفتی 50 درصدی خواهد داشت.


جمشیدیان افزود: در دو بخش از خمینی شهر با مشکل افت فشار آب روبرو بودیم، یکی محلات جوی آباد و وازیچه که سال گذشته با احداث خط لوله ای آن را تقویت نمودیم و دیگری منطقه جنوب خمینی شهر که خط لوله تقویتی آن در دست احداث می باشد.


گفتنی است در این مراسم مهندس امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، صرامی نماینده مجلس و رضوانی فرماندار شهرستان حضور داشتند.