روحانیون باید در اجرای امور خیر پیش قدم باشند

ارسال در خبر و گزارش

آیت اله سید ابوالحسن مهدوی عضو خبرگان رهبری روز گذشته با روحانیون و مبلغان خمینی شهر دیدار کرد. به گزارش خبرنگار فرصت، وی در این مراسم گفت: در جامعه امروز ما تعدادی زیادی از مردم از احکام اولیه دین اطلاعی ندارند و بدین جهت آموزش آنان لازم است.

 

آیت اله مهدوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید زیادی برای جذب جوانان به مساجد دارند، گفت: در شرایط کنونی برای انحراف جوانان  توطئه های زیادی در حال اجراست و وظیفه روحانیون و مبلغین در ماه مبارک، جذب جوانان به مساجد برای آشنایی آنها با دین اسلام است.

 

عضو خبرگان رهبری که به مناسبت حلول ماه رمضان در میان روحانیون و مبلغان خمینی شهری حاضر شده بود، خطاب به آنان گفت: روحانیون باید در اجرای امور خیر در جامعه پیش قدم باشند و برای رفع نیاز و احتیاج مردم  و جامعه منتظر درخواست کمک از جانب آنان نمانند.

 

امام جمعه خمینی شهر نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه روحانیت، مساجد و ماه مبارک رمضان، مثلث ترویج مسائل اخلاقی و دینی و مذهبی را تشکیل می دهند، گفت: می توان با استفاده از نهج البلاغه و ادعیه برای مردم نکات آموزنده بیان کرد.

 

آیت اله رحیمی با تاکید بر اینکه باید در کنار مسائل اخلاقی و دینی مسائل روز کشور را نیز برای آگاه سازی بهتر مردم بیان کرد، گفت: نظام امروز ما زمینه ساز ظهور دولت حضرت مهدی(عج) است و باید آن را حمایت کرد.