سرگردانی مردم به دنبال تخلف یکی از دفاتر پیشخوان دولت

ارسال در خبر و گزارش

در یکی دو هفته اخیر تعدادی از شهروندان با در دست داشتن قبض به ادارات گاز، برق، آب و مخابرات مراجعه و از اینکه مبلغ پرداخت شده قبض قبلی به عنوان بدهکاری به قبض جدیدشان اضافه شده شکایت کردند. مسوول قبوض اداره گاز در اینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: این اشکال در قبوض شهروندانی پیش آمده که مبلغ قابل پرداخت قبض مربوطه را در دفتر پیشخوانی پرداخت کرده بودند که به تازگی به علت تخلف اقتصادی تعطیل شده است. جبل عاملی در پاسخ سوال ما که تکلیف این شهروندان چیست، با اشاره به اینکه این دفتر خدمات ارتباطی مبالغ پرداختی مردم را به حساب این ادارات واریز نکرده است، از جلسه ای که روز پنج شنبه در فرمانداری به همین منظور تشکیل شد خبر داد اما تلاش های ما برای اطلاع از نتیجه این جلسه در فرمانداری به ثمر ننشست.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، با توجه به اینکه این تخلف پیش از این نیز در یکی دیگر از دفاتر پیشخوان دولت در خمینی شهر صورت گرفت و دفتر مربوطه را به تعطیلی کشاند، این سوال در اذهان مردم شکل گرفته که در مواردی که چنین تخلفاتی پیش می آید تکلیف مردم چیست وچگونه قانون از حق آنها در مقابل چنین مراکزی که امور دولتی را انجام می دهند، دفاع خواهد کرد؟ آیا روشن نبودن این موضوعات موج بی اعتمادی مردمی را در پی نخواهد داشت؟