مردم خمینی شهر جنایات عربستان در یمن را محکوم کردند

ارسال در خبر و گزارش

امام جمعه خمینی شهر در خطبه های روز گذشته (21 فروردین) سالروز ولادت بانوی دو سرا حضرت زهرا (س) و روز مادر و هفته زن را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله رحیمی در ادامه ضمن محکوم کردن تجاوزات عربستان به مردم یمن، گفت: آل سعود نتیجه عمل خود را به زودی خواهد دید چرا که هیچ توجیهی برای کار خود ندارد و با حمایت آمریکا و اسرائیل و با پول مسلمانان، مسلمانان را می کشد.


نمازگزاران و مردم نیز پس از ادای نماز جمعه در یک راهپیمایی گسترده با سر دادن شعار، جنایات عربستان در یمن را محکوم کرده و انزجار خود از جنایات دولت عربستان را اعلام نمودند.


بر اساس همین گزارش مسوول آموزش سپاه صاحب الزمان (عج) که به عنوان سخنگوی پیش از خطبه ها در مراسم نماز جمعه خمینی شهر شرکت داشت، با اشاره به جنگ نرم گفت: در سال 1368 کلید جنگ نرم علیه ایران با اختصاص مبلغی بیش از 24 هزار دلار توسط آمریکا شروع شد که با راه اندازی شبکه های ماهواره فارسی زبان در سال 1369 وارد مرحله تازه تری شد. حجت الاسلام مظاهری تصریح کرد: اکنون بیش از 70 شبکه ماهواره ای فارسی زبان، یک میلیون پایگاه مجازی فعال ضد تشیع و ایران و 80 شبکه مد و لباس که 31 عدد از آنان با زیر نویس فارسی در حال فعالیتند و برای این تقابل فرهنگی تلاش می کنند. وی ادامه داد: ما در مقابل شهدا مسوولیم چراکه متاسفانه در جامعه امروز ما، جوانان به دنبال الگوگیری از فوتبالیست ها و بازیگران هستند و ما باید تلاش کنیم که فرهنگ و خط مشی شهدا جایگزین الگوهای امروزی شود.