سفر رییس جمهور و هیات دولت به اصفهان، پربرکت بود

ارسال در خبر و گزارش

نماز جمعه این هفته خمینی شهر به امامت آیت اله رحیمی برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، امام جمعه خمینی شهر در خطبه های این هفته به سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان اصفهان در روزهای اخبر پربرکت بود مخصوصا سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و همچنین وزیر بهداشت دولت یازدهم به خمینی شهر که جلساتی با حضور این عزیزان تشکیل شد و مشکلات شهرستان را به گوششان رساندیم. ایشان نیز از طرف رییس جمهور قول هایی دادند که انشاا... بتوانند بدانها عمل کنند و مشکلات حل گردد.


نماینده ولی فقیه در خطبه های این هفته ضمن تشکر از شورای هماهنگی انقلاب اسلامی به خاطر برنامه  های خوب دهه فجر که درحال برگزاریست، از مردم درخواست کرد که اگر می خواهید از امام و شهدا تشکر کنید، از خداوند و پیامبر(ص) و امام زمان(عج) تشکر کنید، به قصد قربت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمایید. ما در راهپیمایی ها و انتخابات حرفمان را به استکبار جهانی می زنیم و پیام می دهیم که ما زنده ایم و دوستدار انقلاب چون انقلابمان اسلامیست. انشاءا... بیایید و این پیام را به گوششان برسانید و روح امام و شهدا را شاد نمایید و و پیمان جدیدی با رهبر انقلاب ببندید.


وی ضمن ابراز ناراحتی از رفتار برخی هیآت مذهبی در ایام دهه فجر گفت: این انقلاب گران به دست آمده است. این انقلاب نظیر ندارد. همان اسلام ناب محمدیست. بزرگترین اعجاز قرن و پیروزی نور است که تمام نقشه های دشمنان را نابود ساخت.