گلنگ سه مرکز بهداشتی و درمانی در سه منطقه محروم خمینی شهر به زمین زده شد

ارسال در خبر و گزارش

رییس شبکه بهداشت و درمان با اشاره به اینکه این مراکز با مشارکت خیرین و حمایت های شهرداری و شورای شهر خمینی شهر ساخته خواهد شد، گفت:  70 درصد از هزینه احداث این مراکز را دولت و دانشگاه علوم پزشکی و  30 درصد دیگر را خیرین تامین خواهند نمود. 


دکتر باقری با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح های بهداشتی و درمانی ارتقای سطح سلامت و بهداشت مناطق محروم بوده است، گفت: در کل استان سه شهرستان از جمله یک منطقه در حصه اصفهان، یکی از مناطق فلاورجان و محلات جوی آباد و وزایچه در خمینی شهر شامل حمایت دولت برای این طرح شده اند.


وی افزود: مرکز جدید جوی آباد قدیم در مجاورت با مرکز قبلی و در زمینی به مساحت حدود 300 متر و با هزینه ای در حدود 5 میلیارد ریال احداث خواهد شد.


رییس شبکه بهداشت شهرستان در خصوص مرکز بهداشت محله وازیچه نیز گفت: زمین این مرکز با کمک خیرین از 130 متر به 275 متر افزایش پیدا کرد و در آینده در صورت جلب کمک های مردمی در دو طبقه ساخته خواهد شد، در غیر این صورت ما متعهد به تکمیل یک طبقه از این مرکز با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال هستیم.


وی در خصوص احداث مرکز بهداشت جوی آباد بختیاری گفت: زمین این مرکز به مساحت 400 متر توسط شهرداری و شورای شهر خمینی شهر اهدا شد و با

هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال و کمک خیرین محلی ساخته خواهد شد.


دکتر باقری تاکید کرد: طبق برنامه ریزی این مراکز در ابتدای سال آینده تکمیل خواهد شد و کلیه خدمات مربوط به بهداشت و درمان در مناطق محروم از بیمار محور به سلامت محور تغییر خواهد کرد. 

تصاویر این مراسم را در  بخش گزارش تصویری ببینید.