نخستين سايت خبري شهرستان‌هاي استان اصفهان راه اندازي شد

ارسال در خبر و گزارش

mojخبرگزاري موج - سردبير نخستين سايت خبري شهرستان‌هاي استان اصفهان گفت: نخستين سايت خبري شهرستان‌هاي استان اصفهان تحت عنوان "فرصت آنلاين" به همت شهرداري خميني شهر راه اندازي شد.

به گزارش خبرنگار موج اصفهان، محسن حيدري فرد در اين خصوص گفت: خميني شهر، شهري است که از نظر فاصله بسيار به اصفهان نزديک است و از سابقه‌ تاريخي‌ حدود 2000 سال بهره مي برد، اما اين شهرستان با اين سابقه متاسفانه از هيچ گونه رسانه‌اي بهره‌مند نبود تا اين که چندي پيش به همت شهرداري خميني شهر، دو هفته‌ نامه‌ فرصت راه اندازي شد و بعد از يک سال و اندي با توجه به اين که احساس کرديم مي طلبد که خميني شهر از يک رسانه‌ به روز بهره ببرد، خبرگزاري فرصت آنلاين راه اندازي شد.
وي با تاکيد بر اين که فرصت آن لاين به منظور به روز بودن خبرهاي شهرستان خميني شهر ايجاد شده است، اظهار داشت: فرصت آنلاين تجربه‌اي تازه در کشور است و ما تصميم نداريم فقط آنچه در دو هفته نامه‌ فرصت انعکاس مي‌يابد بر روي سايت قرار بگيرد و نمي توان گفت که کدام اصل و فرع کدام است؛ براي ما هر دو اصل است.
حيدري فرد افزود: فرصت آنلاين دايره‌ وسيع‌تري دارد و مطالبي مهم‌تراز آنچه در دو هفته نامه‌ فرصت درج مي‌شود در فرصت آنلاين انعکاس مي يابد تا مخاطب بتواند ازاين مطالب بهره ببرد. با توجه به اين که بسياري از اخبار در فاصله‌ زماني انتشار دو هفته نامه ارزش خبري خود را از دست مي دهند، لذا براي اين اخبار بهترين مکان درج سايت است.
وي با اشاره به اين که فرصت آنلاين نگاهي به تحولات كشور و استان خواهد داشت، گفت: مسلما رسانه آنلاين نياز به تحليل دارد و لذا در مسير توسعه تلاش خواهيم كرد تحليل هاي به روز از وقايع مهم كشور، استان و شهرستان خميني شهر به مخاطبان ارائه دهيم.
حيدري فرد در رابطه با چگونگي تعامل فرصت آنلاين با مخاطبان خويش تصريح کرد: در حال حاضر و در صفحه‌ اول سايتمان، يکي از سرويس‌ها را با نام مخاطب‌هاي آشنا تعريف کرديم که علاوه بر انعکاس نامه‌ها و تماس‌هاي مردمي، افراد مي توانند در آن اقدام به ارسال مطالب خود کنند و در صورت تاييد در سايت منتشر شود. همچنين در سايت امکان عضويت هم وجود دارد؛ ضمن اين که بستر خيلي مهمي که ما به آن اهميت مي دهيم و حتي يک لينک جداگانه در سايت به آن اختصاص داده‌ايم، نظر بازديد‌کنندگان است.
حيدري فرد تصريح كرد: فرصت و فرصت آنلاين متعلق به همه‌ مردم است.