ارتباط شهرستان خمینی‌شهر به اتوبان ذوب‌آهن راحت می شود

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان،مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل هدف ازساخت پل حسین‌آباد بر روی زاینده رود را اتصال روستای حسین‌آباد و جولرستان به شهر درچه و تسهیل در عبور و مرور برای این مناطق بیان کرد. عباس صالحی گفت: علاوه بر روستاهای فوق‌ باتکمیل این راه روستاهای کرسگان و موسیان تردد ایمن‌تر و با زمان سفر بسیار کمتری به شهر درچه داشته و از آن طرف شهرستان خمینی‌شهر و به ویژه شهر درچه برای ارتباط به اتوبان ذوب‌آهن مجبور به گذر از راه های درون‌شهری شهر فلاورجان نخواهند شد و با ایمنی و روانی بهتر و صرف زمان سفر کمتر به آزادراه ذوب آهن مرتبط می‌گردند.

 

وی اظهار داشت: سازه این پل که در تعهد اداره کل راه و شهرسازی بوده به اتمام رسیده است، اما به دلیل عدم آزادسازی راه‌های دسترسی به این پل، تا زمان آزادسازی قابل استفاده نیست.


صالحی افزود: راه های منتهی به پل در مجاورت رودخانه زاینده‌رود وکانال بتنی است و طول کمی از آن در ناحیه اتصال به پل در زمین های کشاورزی قراردارد که آزادسازی آن در دست بررسی است و با اجرای طرح راه های منتهی به پل، اتصال این محور به اتوبان ذوب‌آهن اصلاح خواهد شد.