زمین‌های واگذاری شده را بررسی کنید/ ارتباط معقول با رسانه‌ها داشته باشید/ با جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار تعامل سازنده داشته باشید.

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش واحد مرکزی خبر رسول زرگرپور در گردهمایی فرمانداران استان در شاهین شهر در روز چهار شنبه با اشاره به برگزاری جلسه اخیر هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت با حضور رئیس جمهوری اظهار داشت: در این جلسه مسائل مربوط به زمین‌خواری، فساد اداری، تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیر‌مجاز مورد توجه قرار گرفته و دولت عزم خود را برای مقابله با این مسائل جزم کرده است.

 

وی افزود: با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری و دستور وی‍ژه رئیس جمهور در این زمینه، مسئولیت‌ها چند برابر شده و فرمانداران باید در‌باره فعالیت ادارات و به ویژه اداراتی که ارزش افزوده می‌دهند، حساس باشند.


استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه فرمانداران باید زمین‌های واگذاری شده را بررسی کنند، بیان کرد: تغییر کاربری‌ها باید بررسی شود و فرمانداران باید با تشکیل ستاد شهرستانی، موارد را احصا و با موارد غیر‌قانونی برخورد کنند.


وی تصریح کرد: فرمانداران باید از ظرفیت بالای رسانه‌ها برای شفاف‌سازی در زمینه مسائل استان استفاده و ارتباط معقول خود را با رسانه‌ها و مطبوعات حفظ کنند.
زرگر با اشاره به فعال‌تر شدن جریان‌های سیاسی به دلیل نزدیکتر شدن به ایام انتخابات گفت: فرمانداران باید با تمام جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار ارتباط مستقیم داشته باشندو در صورت درخواست جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار برای تشکیل شعبه در شهرستان‌ها، مدارک را در قالب دستورالعمل تحویل گرفته و برای پیگیری به استان ارسال کنند.


استاندار با تأکید بر اینکه فرمانداران باید با هدف شفاف‌سازی‌، هم‌افزایی و ایجاد نشاط اجتماعی با جریان‌های سیاسی و ائمه جمعه و جماعات همکاری داشته باشند، اظهار داشت: فرمانداران باید بدون توجه به گرایش سیاسی خود با همه جریان‌ها تعامل سازنده داشته باشند.


زرگرپور بیان کرد: دولت با شعار جدید که قرابت بیشتری به مطالبات مردم داشته، برگزیده شد و در این راستا مردم انتظار دارند که شمیم جدیدی در دولت وزیده و به شرط 4 اصل تخصص، کارایی، اعتدال و تعامل، تغییراتی در بدنه اجرایی دولت ایجاد شود.


استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه مدیرانی که سیاست‌های دولت را قبول ندارند، نباید در رأس کار قرار گیرند، تصریح کرد: اگر مجموعه‌ای هماهنگ نباشد، کارها به خوبی پیش نرفته و مدیران باید همگام با مطالبات مردم حرکت کنند.