اولين كنگره شهداي دانشجوي شهرستان خميني شهر

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر ضمن تبريك روز دانشجو و ايستادگي و حريت دانشجويان در راه آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامي و مبارزه با ظلم و استبداد يكي از وظايف مراكز علمي و آموزشي را ترويج فرهنگ اسلامي و پاسداري از ارزشهاي انقلاب برشمرد.

سردار عروج مشاور نظامي فرماندهي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان سخنران ويژه كنگره نيز گفت : ايران اسلامي به شهداي خود افتخار مي كند و شهداي مدفون شده در سراسر كشوربرای ايران صيانت و امنيت بزرگي به ارمغان آورده اند. سردار عروج دوري از كبر و غرور را توصيه مكرر حضرت امام خميني (ره) به جوانان خواند و افزود : همه بايد به سمت ساده زيستي حركت كنيم و هرگاه

ساده زيستي از بين ما رفت ، ارزشهاي ديني و اسلامي نيز از بين مي رود و همه بايد با تأسي از سلوك و زندگي شهداء كه اكثراً در سن جواني به شهادت رسيدند. چنين صفات و كمالات انساني را در خود احيا كنيم.

در ادامه برنامه مداحان اهل بيت به ياد 20 شهيد دانشجو و در جمع خانواده هاي آنان، به مرثيه سرايي پرداختند و درپايان با اجراي تئاتر پوتين با موضوع دفاع مقدس از تعدادي از خانواده شهداء تجليل به عمل آمد و در پایان بر سر مزار شهداي گمنام با آرمان هاي خميني كبير تجديد ميثاق شد.