مهاجر پذیری اصفهان چالش زاست

ارسال در خبر و گزارش

صرامی طی جلسه ای با حضور رییس دانشگاه، معاونین بهداشت، توسعه مدیریت و منابع و غذا و دارو و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر مشکلات حوزه سلامت را مورد بحث وبررسی قرار داد بررسی شد.
نماینده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با دلایل افزایش قیمت دلار در بازار طی روزهای اخیر، گفت: نبود ثبات در سیاست های داخلی و عدم شفافیت مواضع وزارت اقتصاد و بانک مرکزی نسبت به تثبیت قیمت دلار، باعث شده که هر رخداد در عرصه بین المللی و اظهار نظرهای مربوط به آن، به افزایش قیمت دلار در بازار غیر رسمی کشور منتهی شود. وی همچنین دریکشنبه ۹ آذر همراه19 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار اجرای طرح خط آهن اصفهان، داران،‌ ازنا شد.
محسن صرامی فروشانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از قیمت بالای خودرو در کشور گفت: با وجودی که بسیاری از مسئولان کشور بر اساس دلایل کارشناسی تاکید داشته اند که قیمت خودروهای تولید داخل باید کاهش یابد اما این مهم تاکنون از سوی خودرو سازان اجرایی نشده و به نوعی می توان گفت، دیکتاتوری خودروسازان داخلی در صنعت و بازار خودرو وجود دارد. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه خودروسازان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش عملکرد ضعیفی دارند،گفت: با کاهش تعرفه واردات خودرو می توان زمینه رقابت در بازار خودرو را به نفع مشتریان به وجود آوردو این امر راهکاری برای جلوگیری از انحصارگری خودروسازان داخلی است.
نماینده شهرستان همزمان با روز مجلس که نمایندگان از مسایل حوزه انتخابی خود سخن می گفتند تمرکززدایی از صنعت توریسم اصفهان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اقداماتی در دوران باقی مانده تا پایان مجلس شورای اسلامی لازم است به شکل جدی دنبال شود، که مهم ترین آنها رساندن تولیدات اصفهان به ظرفیت نهایی خودش است چرا که در طول سال های گذشته علاوه بر کاهش این تولیدات شاهد فرار سرمایه ها از این استان نیز بوده ایم. وی همچنین مهاجرپذیری استان اصفهان را در آینده چالش زا دانست.