سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف آغاز شد

ارسال در خبر و گزارش

 مسوول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خمینی شهر در گفتگو با خبرنگارفرصت آنلاین ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقات در سراسر کشور هر ساله در دو بخش شکوفه ها (زیر 16 سال یعنی متولدین 1/12/77 به بعد) و بزرگسالان (بالای 16 سال) در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، فراز خوانی، مفاهیم تخصصی ویژه خواهران و برادران برگزار می گردد که هر نفر مجاز به شرکت در یک رشته به علاوه مفاهیم تخصصی خواهد بود.


توکلی افزود: سال گذشته بیش از 10 نفر از شهرستان خمینی شهر به مرحله کشوری راه یافتند. امسال ثبت نام از متقاضیان در اداره تبلیغات اسلامی، بخش فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان، موسسه مهد قرآن، مرکز قرآنی ثامن الائمه(ع) واقع در میدان امام(ره)، دفتر جامعه قاریان و حافظان قرآن واقع در خیابان امیرکبیر کوچه 167، دفتر اتحادیه تشکل های قرآنی واقع در بلوار آیت ا... طالقانی نیز انجام می گیرد.
این مسوول فرهنگی زمان برگزاری مرحله شهرستانی این مسابقات را آبان ماه اعلام کرد و گفت: این مسابقات با همکاری جامعه قاریان و حافظان خمینی شهر و الزاما در جوار یکی از بقاع متبرکه شهرستان انجام خواهد شد.


لازم به ذکر است که علاقمندان می توانند با در دست داشتن فتوکپی شناسنامه و کارت ملی به همراه دو قطعه عکس تا تاریخ 20 مهرماه به صورت حضوری در مکان های تعیین شده ثبت نام به عمل آورند و یا با مراجعه به سایت www.quraniran.


ثبت نام اینترنتی انجام دهند و برگه تاییدیه ثبت نام را به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تحویل دهند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توان با شماره تلفن های 33626071 و 33610898 و 33613610 و 33613611 تماس حاصل نمود.