مقام معظم رهبری «ناخدای ماهر کشتی نظام و انقلاب»

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته با اشاره به بستری شدن مقام معظم رهبری گفت: امروز در نظام ما مساله رهبری یک مساله بسیار مهم و حیاتی برای کشور است و مقام معظم رهبری ناخدای ماهر کشتی نظام و انقلاب. نقش مقام معظم رهبری در انقلاب، هدایتگری و ناخدای نجات بخش است، دفاع از مردم، نظارت، تذکرات و حمایت از دولت های مختلف، عامل حضور پررنگ مردم و کوتاه کردن فتنه، حاصل وجود مقام معظم رهبری است.


نماینده ولی فقیه وجود مقام معظم رهبری را عامل حفظ نظام و انقلاب و از بین بردن فتنه های داخلی و خارجی دانست و ادامه داد: مدیریت و هدایت هشت سال جنگ در دست مقام معظم رهبری بود و فرماندهان نظامی ابزار و وسیله ادامه جنگ بودند. آرامش، وحدت بین دولت به مردم، انسجام و تعادل خطوط سیاسی کشور را مدیون رهبری و نقش هدایتگر ایشان هستیم. رهبری، عامل وحدت و حضور مردم در همه صحنه ها و دفاع از نظام است.


مقابله آمریکا با داعش مرموزانه است
استاد حوزه و دانشگاه داعیه مقابله امریکا با داعش را مرموزانه خواند و گفت: دولت عراق و سوریه باید هوشیارتر از قبل باشند و فریب دروغگویی ها و حقه بازی های آمریکا را نخورند. آمریکا نتوانسته از طریق نظامی وارد سوریه شود، حال به بهانه مقابله با داعش می خواهد ارتش خود را وارد کند، شاید فتنه ای در پیش است. شاید آمریکا نمی خواهد ارتش عراق گروهک داعش را قلع و قمع کند و می خواهند خودشان تروریست ها را حفظ کنند و از آن طرف قدرت نظامی پیدا کنند و دست عراق را از پشت ببندند و خدای ناکرده قضیه تجزیه عراق پیش آید.


دولت های همسایه، مسوولان جمهوری اسلامی ایران و مردم ما از انقلاب یمن حمایت کنند
امام جمعه خمینی شهر در مورد قیام مردم یمن نیز گفت: بیشتر مردم یمن شیعه چند امامی و محب اهلبیت(ع) هستند. عربستان چون همسایه یمن است، احساس خطر می کند و نمی خواهد آنجا اتفاقی بیفتد و در محاصره قرار گیرد. چند سال پیش در یمن انقلاب شد ولی انقلاب را سرکوب کردند و در واقع اتفاقی نیفتاد بلکه رییس جمهور عوض شد. حال بعد از دو سه سال دومرتبه مردم فهمیدند قول و قرارها همه دروغ بوده و باز قیام کرده اند. دولت های همسایه، مسوولان جمهوری اسلامی ایران و مردم ما باید حمایت کنند تا بخشی از حقوق مسلمانان یمن محقق گردد.