از دولت بخاطر برنامه سلامت، بیمه همگانی و پیشرفتهای پزشکی تشکر می کنیم

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش خبرنگار فرصت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) «يستَدَلَّ عَلَي أدبارِ الدُّوَلِ بِاَربَعٍ: تَضييعِ الاُصولِ وَ التَّمَسُّکِ بِالفُرُوعِ وَ َتقديمِ الاَراذِلِ وَ تَاخيرِ الاَفاضِل» گفت: دولتها زمانی به سمت سقوط و انحلال می روند که اصول، شعارها و ارزشهای انقلاب و نظام را ضایع کنند، به فروع و حرفهای بی ارزش و اختلافات بی اساس بچسبند، انسانهای فاضل و ارزشمند را کنار بگذارند، انسانهای پست را بالا بیاورند و سِمت دهند. این خطر از ابتدا، انقلاب اسلامی و دولتها را تهدید می کرد.


نماینده ولی فقیه ادامه داد: دشمنان در هشتم شهریور 1360 دو دولتمرد بزرگ و قَدَر را از ما گرفتند چون اینها مزاحم منافع آمریکا بودند. آرام آرام اینها را از ما گرفتند تا دولتمردانی سر کار بیایند که بین اجانب باشند که الحمدلـ... با درایت امام و رهبری مردم و افکارشان هدایت شد و دشمنان معرفی شدند. دولتهای منتخب را نیز حمایت و راهنمایی می کردند تا بتوانند درست حرکت کنند. تاکنون تمامی دولتها خوب عمل کرده اند و ما تشکر می کنیم.


خطیب جمعه خمینی شهر ضمن تبریک روز کارمند به آنهایی که در مسیر نظام و خون پاک شهدایند، گفت: برای ایشان دعا می نماییم تا در راه خدمت رسانی و اعتلای کشور اسلامی موفق باشند. به کارمندانی هم که کارشکنی می کنند و خلاف مسیر نظام می روند، نصیحت می کنیم که حتی حقوقشان هم حرام است.


امام جمعه خمینی شهر در پایان ضمن تبریک روز پزشک و داروسازی به پزشکان دلسوز و آبرومند گفت: این پزشکان حتی آبروی بیماران را حفظ می کنند و پول برایشان مهم نیست. از دولت هم بخاطر برنامه سلامت، بیمه همگانی، پیشرفتهای پزشکی و داروسازی و مسائلی از این دست تشکر می کنیم.


لازم به ذکرست مراسم نماز جمعه خمینی شهر با حضور پیکر شهید تازه تفحص شده عبدالله جعفری برگزار شد.