مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان ابتدایی برگزار شد

ارسال در خبر و گزارش

کارشناس معارف اسلامی اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین ضمن اعلام این خبر گفت: در این دوره مسابقات که ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار شد و فقط مرحله شهرستانی داشت، 450 دانش آموز پسر و 500 دانش آموز دختر در پایه های سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی در رشته های قرائت و حفظ قرآن، اذان ویژه پسران و احکام ویژه دختران به تفکیک جنسیت و پایه در محل کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) منظریه به رقابت پرداختند.


حسین کارزان پور ادامه داد: سی و دومین دوره مسابقات را نیروهای اداره آموزش و پرورش خمینی شهر و نیروهای فعال قرآنی شهرستان داوری کردند و اسامی برندگان از طریق اتوماسیون به مدارس بخشنامه شد. البته در روز مسابقه به تمامی شرکت کنندگان لوح تقدیر اعطا گردید.


کارشناس معارف اسلامی در پایان تأکید کرد: همچنین مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان راهنمایی و متوسطه دختر و پسر در شش رشته قرائت، حفظ، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و اذان ویژه پسران روزهای 19 اسفند مخصوص دختران و 21 اسفند مخصوص پسران در محل اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم برگزار می گردد و از شهرستان خمینی شهر 36 دانش آموز پسر و 30 دانش آموز دختر شرکت می نمایند که نتایج آن متعاقباً اعلام می گردد.