جهاد کشاورزی شهرستان خمینی شهر امسال بالاترین افزایش اعتبارات را در استان به خود اختصاص داد.

ارسال در خبر و گزارش

entesab8540543791مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خمینی شهر افزایش اعتبارات شهرستان را در نوع خود نمونه خواند و افزود: جهاد کشاورزی ما امسال بالاترین افزایش اعتبارات را در استان به خود اختصاص داده است.  در سال 88 اعتبارات ملی و استانی  شهرستان حدود 5/7  میلیارد ریال بوده است، در سال 89 این مبلغ به حدود 5/14 میلیارد ریال افزایش یافت و امسال این مبلغ  به 25 میلیارد ریال رسید.

 

مهندس کامران در ادامه از افتتاح و بهره برداری 12 پروژه كشاورزي با حضورمسوولین شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

وی در این زمینه از 8 طرح آبی و خاکی، احداث کانال آبیاری عمومی، لوله گذاری در اراضی کشاورزی و افتتاح  4 واحد نام برد و گفت: افتتاح این پروژه های جدید 26 فرصت شغلی و 586 نفر اشتغال زایی را به همراه داشته است و هزینه این طرح  ها از ردیف امتیازات ملی، استاني و خودیاری در مجموع حدود 14 میلیارد ریال می باشد.

مدير جهاد كشاورزي شهرستان افزود: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و فرماندار و مسوولین شهرستان، امسال ما شاهد افزایش اعتبارات و تملک دارایی و ملی خوبي در شهرستان بودیم. همچنین در بخش اشتغال رتبه اول جذب نیروی کار در بخش کشاورزی و مشاغل خانگی را در سطح  شهرستان و در بین مراکز جهاد کشاورزی استان داشتیم.

وی در انتها با اشاره به توان و امکانات جهاد کشاورزی شهرستان گفت: سعی ما بر این  بوده که در کنار برنامه های فرهنگی خود در مناسبت های مختلف  همچون هفته دولت، هفته جهاد کشاورزی و دهه مبارک فجر طرح های جدید خود را افتتاح کنیم.