هنوز نتوانسته ایم خدمات شایانی در شأن مردم خميني شهر ارائه بدهیم

ارسال در خبر و گزارش

 

esmaeiliمعاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، هفته گذشته به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در سالروز حماسه 9 دی، از مشکل جاده کمربندی خمینی شهر با عنوان گره کور یاد کرد و گفت: به لطف خداوند و پیگیری مدیریت استان و همچنین همکاری مسوولان سپاه استان، مشکل تعارض این زمین برطرف شد و تلاش می کنیم تا قبل از انتهای سال این قسمت را به بهره برداری برسانيم.

 

دکتر اسماعیلی رتبه خمینی شهر را از نظر بودجه هاي فرهنگی، رتبه دوم بعد از شهر اصفهان دانست و تاکید کرد: این بودجه و امکانات را در اختیار خود شهرستان قرار خواهیم داد و در جلسه کارگروه فرهنگی با حضور امام جمعه و فرماندار و مدیران فرهنگی دغدغه های فرهنگی مردم در حد امکان حل خواهد شد.

وی همچنین به مشکل دانشگاه صنعتی اشاره کرد و افزود: مشکلات شهر با دانشگاه صنعتی به سال های گذشته بر می گردد و با همکاری مسوولین شهرستان و شهردار و شورای شهر در مسیر حل شدن قرار گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار رسیدگی به این موضوعات را حل مشكلات مردم خمینی شهر دانست و گفت: من معتقدم که ما هنوز نتوانسته ایم خدمات شایانی در شأن این مردم ارائه بدهیم.

وی با اشاره به انتخابات سال جاری گفت: ما موظفیم فارغ ازهر گونه نگاه سیاسی و سیلقه اي و حمایت از فردی خاص،  فضای عادلانه ای برای رقابت تامین کنيم.

اسماعیلی مشارکت حداکثری مردم در پناه اجرای قانون را شعار اصلی انتخابات امسال خواند و تاکید کرد در عمل نیز آن را اجرا خواهیم کرد.

وی حضور با شکوه مردم خمینی شهر در نماز جمعه را ویژگی این مردم دانست و گفت: مراسم نماز جمعه خمینی شهر از مراسم نمونه استان است. معاون سیاسی امنیتی استاندار، خمینی شهر را مامن و ماوای بزرگان بنام تشیع در طول تاریخ و مهد عاشقان اباعبداله دانست و ادامه داد: انقلابی گری، حسینی بودن، صبر و حضور در صحنه از دیگر ویژگی های مردم این شهر است.

وی خمینی شهر را یک شهر شاخص، انقلابی و پیشتاز خواند و ضمن تشکر از امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین، مسوولین امنیتی و انتظامی و همچنین مدیران و روحانیان شهر گفت: ما هیچ نگرانی در خصوص مسائل سیاسی و امنیتی خمینی شهر نداریم.

مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان نیز قبل از خطبه های نماز جمعه، خمینی شهر را شهر شهید اشرفی، فیض الاسلام، نواب صفوی و علمایی بزرگ دانست و بر نقش مهم این شهر در حماسه های انقلاب و دوران جنگ تاکید کرد.

حجت الاسلام صالحیان سیاه پوشی و حسینی بودن شهر را باعث حفظ مردم دانست و گفت: شما مردم خمینی شهر با شرکت در مجالس روضه و حضور در هیئات مذهبی و نماز جمعه با شبیخون فرهنگی مقابله می کنید.

وی در ادامه با اشاره به اهداف بلند حضرت امام و مقام معظم رهبری برای مردم و نظام و انقلاب، اختلافات داخلی مسوولان را باعث شکست این اهداف دانست.

صالحیان خطاب به دکتر اسماعیلی نیز گفت: شما مسوولین جوان به عنوان استانداران و رییس جمهوران  آینده، سرمایه های ما محسوب می شوید.