مردم برای آب زاینده رود، ورزشگاه نقش جهان اصفهان و کمربندی خمینی شهر دعا کنند.

ارسال در خبر و گزارش

andeanروز جمعه 6 آبان با حضور مسؤولین شهرستان و استان، سالن ورزشی چند منظوره ولایت اندآن افتتاح شد.

سخنران ابتدایی این مراسم فرماندار بود که اول از قدمت و اصالت تاریخی و بعد، از تراکم جمعیتی شهرستان بعد از کرج سخن گفت و به این جهات تأکید کرد شرایط این شهرستان ویژه است و در کنار همه ویژگیهایی که دارد، ورزش و استعدادهایی که در آن است از لحاظ ورزشهای انفرادی و جمعی درخشش خاصی دارد.

حقیقی سرانه ورزشی را با توجه به روحیه ورزشکاری مردان و زنان شهرستان و جمعیت آن اقناع کننده ندانست و از مسؤولین ورزشی استان و شهرستان خواست هر چقدر می توانند در این مورد تلاش کنند.

فرماندار، شهرستان خمینی شهر را به گفته آیت الله بروجردی حسینیه ایران و ورزشکاران آن را حسینی و ابوالفضلی خواند و خطاب به مسؤولین گفت: این شهرستان با این جمعیت که ما احتمال می دهیم بعد از سرشماری مقام دوم جمعیت را در استان کسب کند به یک سالن ورزشی برای انجام مسابقات و حضور تماشاچیان بسیار علاقمند و عاشق ورزش با ظرفیت 5 هزار نفر نیاز دارد که واقعاً جایش در این شهرستان خالی است.

در ادامه اين مراسم، رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن اشاره به رسالت این مجموعه که توسعه نعمت بزرگ سلامتی است گفت: پروژه های عمرانی خوبی برای شهرستان تعریف شده و در این رابطه با توجه به پراکندگی محله ها و جمعیت شهرستان سعی شده عدالت محوری توجه قرار گیرد. کمالیان سالن ورزشی ولایت اندان را یکی از پروژه هایی دانست که با توجه به قدمت 60، 70 ساله تیم های ورزشی در این محله به توسعه ورزش کمک می کند.

نماینده شهرستان نیز در این مراسم محله اندان را محله ورزشکاری دانست و گفت: ورزش صبحگاهی با شرکت حدود هزار نفر از بانوان این محله برگزار می شود.

سيد جواد ابطحي افزود: محله فروشان ما که یکی از بزرگترین محلات است از نظر سالن ورزشی محروم است با اینکه 3 نماینده از این محله بوده اند. نماينده اظهار داشت: برای حل معضلات شهرستان به غیر از اشتغال

دو تا مطلب را بررسی می کنيم یکی سالن های مطالعه و کتابخانه و دیگری سالن های ورزشی. وي سالن های جوی آباد، کوشک، درچه و شهدای خوزان را برای شهرستانی که 20 سال دیگر 700 هزار نفر جمعیت خواهد داشت و مهاجرپذیر است ناکافی دانست.

وي گفت: اعتبار ساخت این سالن با زیربنای بیش از 1300 متر از اعتبارات استانی تخصیص داده شده و به غیر از مصوبات هیأت دولت است و این نگاه خاص استان را به خمینی شهر می رساند. انشاءا... با افتتاح مجموعه ورزشی نقش جهان که دارای زمین چمن، سالن 6 هزار نفری برای مسابقات داخل سالنی و استخر قهرمانی است، خمینی شهر هم بتواند از آن استفاده کند. وي در پايان گفت: مردم برای آب زاینده رود، ورزشگاه نقش جهان اصفهان و کمربندی خمینی شهر دعا کنند.