سه محور دین مداری، وحدت ملی و ولایت فقیه را حفظ نمایید

ارسال در خبر و گزارش

امسال مراسم راهپیمایی 22 بهمن با مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه توأم گشت و امام جمعه خمینی شهر در خطبه های این هفته مطالبی را پیرامون انقلاب اسلامی ایران بیان نمود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت ا... شیخ عباس رحیمی ضمن تشکر از مردم ولایتمدار جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، دوران انقلاب اسلامی ایران را به چهار مرحله تقسیم کرد و گفت: مرحله اول از سال 1342 بود که دوران جنینی انقلاب شروع شد. انقلاب در این دوران خیلی سختی و مشکلات را به خود دید. دشمنان همه ترفندها و فتنه ها را به پا کردند ولی بالاخره مرحله دوم به قوع پیوست و با اطاعت محض از ولایت و خواست مردم این جنین در سال 1357 متولد شد.


نماینده ولی فقیه ادامه داد: پس از انقلاب نیز دشمنان بیکار ننشستند و تلاش کردند تا این انقلاب تازه متولد شده بالغ نشود. فتنه کردستان، فتنه گروهک ها، فتنه منافقین، ترورها و انفجارها، ناراضی کردن، اذیت کردن مردم و مهم تر هشت سال جنگ تحمیلی از جمله فعالیت هایی بود که دشمن انجام داد تا این کودک به بلوغ نرسد. اما باز هم آن رهبر بزرگوار و هشیار، این امت و ملت وفادار و همچنین عنایات الهی نقشه ها را بر هم زد و مرحله سوم یعنی بلوغ انقلاب نیز به وقوع پیوست.


خطیب جمعه گفت: امروز مرحله چهارم یعنی مرحله ثبات و اقتدار انقلاب را می گذرانیم. دیگر مانند قبل ایران ذلیل و مفلوک و برده استکبار نیست. ما امروز همان ملت جنگجوی هشت سال دفاع مقدس را تازه با دو برابر جمعیت داریم.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به اینکه امام راحل(ره) می خواست انقلاب را به جهان صادر کند، گفت: الان اینگونه شده است؛ از جمله در کشور لبنان، یمن، عراق، سوریه و بحرین. این مردم دلگرمی و چراغ راهشان این انقلاب است و این انقلاب، انقلاب جهانی خواهد شد. می رسد به آنجا که این پرچم به دست ولی امر حضرت صاحب الزمان(عج) تحویل داده شود.


استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: امروز شما از هر زمانی قوی ترید و آمریکا از هر زمانی ضعیف تر است و همه اینها حول سه محور است؛ اول دین و دین مداری، انقلاب ما اسلامی است. دوم وحدت ملی است وحدت تمام گروه ها و احزاب سیاسی و سوم ولایت فقیه. این سه محور را حفظ نمایید.