افتتاح و کلنگ زنی۳۰ طرح عمرانی در دهه فجر در حال انجام است

ارسال در خبر و گزارش

در ایام ا... دهه مبارک فجربهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان خمینی شهررقم میخورد .به گزارش فرصت آنلاین به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان خمینی شهر احمد رضوانی با اعلام این مطلب افزود: این طرح ها ی عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۶۴ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


فرماندارافزود: در این ایام شاهد افتتاح و بهره برداری از ۲۳ طرح عمرانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد ریال با حضور مسئولین کشور و استان بوده ویاخواهیم بود.


وی اجرای عملیات خط انتقال آب به طول ۶۲۰۰ متر و ساخت ایستگاه های پمپاژ ۱ و ۲ شهرک صنعتی برق و الکترونیک، اجرای عملیات انتقال آب خیابان شهید فهمیده با قطر ۵۰۰ و ۶۰۰ میلیمتر چدن داکتیل به طول ۲۰۰۰ متر و اجرای عملیات کلکتور فاضلاب خیابان پروفسور میردامادی جهت حذف ایستگاه پمپاژ فاضلاب دستگرد را ازجمله طرح های زیر بنایی و اساسی قابل بهره برداری توسط شرکت آب و فاضلاب اعلام نمود.


فرماندار بهره برداری از پایگاه خیر ساز سلامت دانش آموزی حضرت فاطمه زهرا(س) و مدرسه بنیاد برکت را ازجمله طرح های افتتاحی در حوزه آموزش و پرورش نام برد.
رضوانی احداث و بهسازی کانال های آبیاری و گلخانه و افتتاح سالن گلهای فصلی و نشایی پایانه بین المللی گل و گیاه سپاهان را از جمله طرح های عمرانی و اقتصادی در حوزه جهاد کشاورزی اعلام نمود.


وی افتتاح و بهره برداری از باغ بانوان درچه به مساحت ۱۳۰۰۰ متر با حضور سرکار خانم ملاوردی معاون محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و نیز آسفالت معابر شهر و تجهیز آتش نسانی درچه را از جمله برنامه های عمران شهری قابل افتتاح در این ایام ذکرکرد.
فرماندار اصلاح ضعف ولتاژ و نصب ترانس و اصلاح شبکه روشنایی معابر شهری و احداث پست پدماند جهت مشترکین جدید را از جمله طرح های شرکت توزیع برق نام برد.
وی همچنین از افتتاح سالن فرهنگی ورزشی خیر ساز شهدای اسفریز با حضور استاندار محترم خبر داد.


بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ درچه، کتابخانه عمومی و آسفالت معابر روستای تیرانچی به وسعت ۴۰۰۰ متر مربع و افتتاح دو دفتر مشاوره روانشناختی بخش خصوصی در خمینی شهر تحت نظارت اداره بهزیستی،آغاز عملیات اجرایی احداث سازه های گلخانه ای شهرک گلخانه ای کرتمان و ورزشگاه روستای تیرانچی از جمله برنامه هایی است که فرماندار از آنها خبر داد.