خمینی شهر باید همواره روی آنتن صدا و سیما باشد

ارسال در خبر و گزارش

تاکید بر انعکاس خبری صدا و سیمای مرکز استان از اخبار و رویداهای مثبت خمینی شهر، تاکید بر ماندگاری کنگره شهدا و تشکر از همه نهادهایی که در برگزاری کنگره شهدا از خود همت نشان دادند از جمله موضوعاتی بود که امام جمعه در نماز جمعه 14 آبان به آن پرداخت. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله رحیمی ضمن تشکر از صدا و سیمای استان به خاطر پوشش خوب برنامه های کنگره شهدای خمینی شهر از مسوولان این مرکز خواست اخبار و رویداهای مثبت شهرستان خمینی شهر را همواره روی آنتن ببرند. نماینده ولی فقیه انعکاس اخبار منفی درباره این شهرستان را از جمله دسیسه های دشمن خواند و گفت: دشمن حال که فهمیده است خمینی شهر چه گنج پربهاییست به شیطنت های خود بیشتر دامن می زند اما بعد از برگزاری این کنگره دشمن باید حساب کار دستش بیاید و صحنه را خالی کند.

وی دراینباره افزود: صدا و سیما باید این شهرستان 400-300 هزار نفری را در حد و اندازه خودش ببیند نه اینکه آن را هم سطح یک شهر چند هزار نفری بداند.
امام جمعه همچنین از همه نهادهایی که به برگزاری کنگره شهدا کمک کردند به ویژه شهرداری، اتاق اصناف و نماینده مجلس تشکر کرد و گفت: کنگره شهدای خمینی شهر باید ماندگار بماند.


آیت اله رحیمی در ادامه از رسانه های فعال در شهر نیز به خاطر پوشش خوب برنامه های کنگره قدردانی کرد و افزود: رسانه های مکتوب باید در هر شماره خود مطالبی راجع به شهدا داشته باشند تا یاد و خاطره آنها همیشه زنده بماند. وی تاکید کرد: برکات این کنگره بزرگ تا سال های سال برای شهرستان ماندگار خواهد بود.
امام جمعه ضمن تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: میان دو نماز به امام زمان (عج) استغاثه می جوییم تا ایشان واسطه بارش باران رحمت الهی شوند.