رییس بسیج جامعه زنان کشور به خمینی شهر آمد

ارسال در خبر و گزارش

رییس بسیج جامعه زنان کشور در آیین کنگره سرداران و 2300 شهید شهرستان خمینی شهر که با حضور بیش از دوهزار بانوی خمینی شهری در حسینیه ثاراله سپاه ناحیه خمینی شهر برگزار شد با اشاره به مسوولیت جامعه زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: بصیرت افزایی در جبهه سیاسی و فرهنگی باید محور فعالیت زنان باشد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، مینو اصلانی با بیان اینکه دشمن با همکاری برخی متعهد در داخل سعی دارد الگوی خانواده غربی را در کشور ترویج دهد افزود: متاسفانه پیامدهای برجام پیامدهای ناگواری را برای جامعه زنان در پی داشته است.

 photo 2016 11 03 10 44 26
وی با اشاره به اینکه پیام توحید، نهضت امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی در جهان در حال شکوفایی است افزود: جامعه زنان اجازه نخواهد داد مورد استثمار غرب قرار گیرد و پای آمریکا و فمینیسم به کشور باز شود.

photo 2016 11 03 10 45 36
خانم اصلانی با اشاره به شکست نظریه فمینیسم در جوامع غربی گفت: نه تنها در این جوامع هویت زن از بین رفته بلکه این نظریه نتوانسته وظیفه خود در خصوص حقوق زنان را انجام دهد.
وی افزود: کشور سوییس با بالاترین سطح رفاه بیشترین آمار خود کشی را داراست و همچنین در آمریکا بر اساس اعلام نهادهای مربوطه آن کشور بیش از 40 درصد مردم آن کشور نامشروع متولد شده اند که این نشان از ناکارآمدی طرح های غربی برای جامعه و خانواده است.

photo 2016 11 03 10 47 11

Â