برگزاری اختتامیه اجلاسیه شهدای خمینی شهر با سخنرانی سردار نقدی

ارسال در خبر و گزارش

اختتامیه اجلاسیه دو هزار و 300 شهید شهرستان خمینی شهر با حضور عموم مردم و سخنرانی سردار نقدی در سالن ثارا... سپاه خمینی شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این مراسم، سردار نقدی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم خمینی شهر گفت: ایشان تاکید کردند سلام من را به همه مردم خمینی شهر به ویژه خانواده معظم شهدا ابلاغ کنید.

فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به تعداد بالای شهدای مدافع حرم در خمینی شهر تصریح کرد: یک سوم شهدای مدافع حرم متعلق به این شهرستان است و این نشان دهنده ایمان، اخلاص و روحیه بالای انقلابی مردم خمینی شهر است.


وی در ادامه تحلیلی از وضعیت کنونی منطقه خاورمیانه ارائه داد و گفت: رشد اسلام در غرب به گونه ای گسترده است که پیش بینی می شود تا 50 سال آینده اکثر جمعیت اروپا را مسلمانان تشکیل دهند بر همین اساس غربی ها درصدد بر آمدند تا اسلام و مسلمانان را در غرب بدنام کنند.


سردار نقدی افزود: بر همین اساس داعش توسط غربی ها شکل گرفت و هدف آن بدنام کردن اسلام و مسلمانان و همچنین ایجاد تفرقه در جهان اسلام است.
وی تاکید کرد: در همین راستا فیلم ها و تصاویر جنایات داعش در رسانه های جهان به سرعت منعکس می شود تا اسلام بدنام شود و البته به یاری خدا در رسیدن به هدف خود شکست خواهند خورد.


سردار نقدی با اشاره به افزایش قدرت ایران اسلامی گفت: امروز به جایی رسیده ایم که می توانیم آمریکا را در هر نقطه ای از جهان که اراده کنیم گوشمالی بدهیم.
وی شرایط اقتصاد آمریکا را رو به افول دانست و گفت: مناظره کاندیداهای آمریکا بسیاری از حقایق ناگفته این کشور را مشخص کرد. در این مناظره ها به صراحت از وضعیت بد اقتصادی آمریکا سخن گفته می شود.


نقدی با اشاره به سرنوشت برجام تاکید کرد: برجام دستاوردی برای کشور ما به دنبال نداشت و تنها راهکار ما توجه به اقتصاد مقاومتی است.