نمایندگان مجلس باید کاری کنند که کارخانجات تعطیل نشود و بیکاری به جمع بیکاران اضافه نگردد

ارسال در خبر و گزارش

اولین مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در ماه مبارک رمضان به امامت آیت اله شیخ عباس رحیمی برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، امام جمعه به تحلیل برخی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر نمایندگان مجلس جدید با معظم له پرداخت و گفت: امیدواریم نمایندگان به این نصایح عمل کنند. در این صورت چهار سال نمایندگی شان پر خیر و برکت شده و واقعا «وکیل المله» خواهند بود.


خطیب جمعه ادامه داد: نمایندگان باید کارشناسانه راهکارهایی پیدا کنند و اول کاری کنند که کارخانجات تعطیل نشود و بیکاری به جمع بیکاران اضافه نگردد.
استاد حوزه و دانشگاه خطاب به نمایندگان گفت: مجلس در بحث اقتصاد مقاومتی باید وارد میدان شود و همراه با دولت از شعار به سوی اقدام و عمل حرکت کند. تنها راه اصلاح اقتصاد بیمار ما چیزی نیست جز اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل.


نماینده ولی فقیه از نمایندگان خواست تا نشان دهند مجلس در راس امورست نه در راس جناح بازی و سیاسی کاری و ادامه داد: نظارت بر کار دولت جزو وظایف مجلس است. همکاری و نظارت منافاتی با هم ندارد. مجلس باید ناظر باشد. چرا برخی قوانین اجرا نمی شود؟ چرا حقوق فلان مدیر کذایی است؟ مجلس باید وارد شود و به این مسائل رسیدگی کند. زمانی که مردم این مسائل را می شنوند، به نظام و مسؤولان و روحانیون بدبین می شوند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی در 27 خرداد 1358 گفت: این کار از جمله کارهای بسیار بزرگ امام راحل(ره) برای رفع محرومیت مخصوصا در روستاها بود که برکات زیادی برای قشر مستضعف جامعه داشت و دارد. امام جمعه شهرمان ادامه داد: این نهاد امروز با عنوان جهاد کشاورزی تلاش می کند. من صمیمانه تشکر می کنم از همه آنانی که برای بهبود وضع مردم و خدمت به مردم چه در احیای کشاورزی چه در احیای روستاها چه در مساله مسکن روستایی چه در جهت حفظ قنوات و احیای قنوات و آب کشاورزی و امثالهم تلاش می کنند.