رونق اقتصادی، اشتغال و اقتصاد مقاومتی را در اولویت بگذارید

ارسال در خبر و گزارش

توصیه های امام جمعه به نمایندگان مجلس دهم که کار خود را به تازگی شروع کرده اند، از جمله مطالبی بود که این هفته در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه خمینی شهر بیان شد.

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله شیخ عباس رحیمی با اشاره به آغاز به کار دهمین مجلس شورای اسلامی، به نمایندگان توصیه کرد: وقتی وارد مجلس شدید، سرگرم مباحث سیاسی و وعده های این و آن در زمان انتخابات نشوید. مردم مشکل دارند. مشکلات اقتصادی دارد مردم را از پا درمی آورد. کسب و کار از رونق افتاده است.


خطیب جمعه ادامه داد: اگر مجلس جدید می خواهد هنرش را نشان دهد، سه مسأله را حل کند و در اولویت قرار دهد؛ یکی رونق اقتصادی، دیگری مسأله اشتغال و سوم موضوع اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بارها بدان تأکید کرده و بدون آن مشکل حل نمی شود.


استاد حوزه و دانشگاه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: اگر می خواهید کار کنید، اگر می خواهید قسم روز اولتان درست باشد، اگر می خواهید آرایتان حلال باشد و غاصب نباشید، اگر می خواهید برای موکلتان وکیل خوبی باشید و راضی باشند، این سه مسأله به علاوه مسائل داخلی و خارجی و سیاست گذاری ها و بحث آمریکا و نفوذ را دنبال کنید.


نماینده ولی فقیه با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، روایتی از نبی اکرم(ص) بیان کرد و گفت: هر که به استقبال علما رود، مانند آن است که پیامبر را استقبال کرده و هر که به دیدار و زیارت آنان رود، پیامبر را زیارت کرده است. لذا رفتن به مرقد امام راحل(ره) و زیارت او کم چیزی نیست. البته برای آنان که توفیق رفتن ندارند، مراسم سالگرد ارتحال در همین مصلی ساعت 9:30 صبح شنبه 15 خرداد برگزار می شود.