چتر 200 میلیون تومانی

ارسال در خبر و گزارش

انجمن حمایت از زندانیان خمینی شهر در سال 94، 200 میلیون تومان به خانواده های زندانیان کمک کرد. یکی از مسوولان این انجمن ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: در سال گذشته ماهانه به هر عضو از هر خانوار 40 هزار تومان تعلق گرفت که این مبلغ امسال به 50 هزار تومان افزایش یافته است. پیمانی تعداد خانوارهای تحت حمایت انجمن را 130 خانوار عنوان کرد و افزود: انجمن در مجموع 280 نفر عضو دارد که به غیر از دریافتی ماهانه، در ایام خاصی مثل ماه رمضان، عید نوروز و آغاز سال تحصیلی نیز کمک های ویژه ای دریافت می کنند. به گفته حسابدار انجمن حمایت از زندانیان، برای عید امسال به هر عضو 100 هزار تومان بن خرید کالای خوراکی اعطا شده و در ابتدای سال تحصیلی هر دانش آموز دبستانی 50 هزار تومان، هر دانش آموز دوره متوسطه 100 هزار تومان و دانشجویان 200 هزار تومان از انجمن برای خرید لوازم التحریر دریافت کرده اند. پیمانی از اهدای کارت هدیه به 27 دانش آموز تحت حمایتی که موفق به کسب رتبه های برتر تحصیلی شده بودند نیز خبر داد و افزود: این هدایا در همایشی که به منظور جلب حمایت های خیّران به روال هر سال در اسفند ماه گذشته برگزار شد، به دانش آموزان اهدا گشت.


وی از درآمد 375میلیون تومانی انجمن در سال 94 خبر داد و گفت: 86 میلیون تومان از این مبلغ توسط خیرین تامین شد. این مسوول انجمن در همین رابطه افزود: به عنوان مثال حاج امید مبلغ 25 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی در اختیار انجمن گذاشت. پیمانی میزان هزینه های انجمن در سال گذشته را 354 میلیون تومان اعلام کرد.


وی در ادامه از برگزاری کلاس های آموزش خانواده، ارجاع و معرفی مددجویان به مشاور، در نظر گرفتن تخفیف قابل توجه برای خدمات دندانپزشکی و... به عنوان دیگر خدمات به مددجویان نام برد.


بر اساس همین گزارش، فرماندار در جلسه ای که اخیرا با هیات مدیره انجمن برگزار کرد از رایزنی با مدیرکل اداره راه شهرسازی برای اختصاص زمینی ویژه راه اندازی کارگاه مهارت آموزی به سرپرستان خانوارهای تحت پوشش انجمن خبر داد. پیمانی در این رابطه با تاکید براینکه انجمن در زمینه ایجاد اشتغال برای سرپرستان خانوارهای تحت حمایت خود، عزمی راسخ دارد گفت: به محض فراهم آمدن مقدمات کار، مهارت آموزی به مددجویان را از طریق تعامل با اداره فنی و حرفه ای آغاز خواهیم کرد و در گام های بعدی با راه اندازی کارگاه و ایجاد بازار فروش، زمینه کسب درآمد را برایشان فراهم می آوریم.