کمک 2/5 میلیارد تومانی خیّران به مددجویان بهزیستی

ارسال در خبر و گزارش

خیّران در ششمین جشن گلریزان که امسال به همت بهزیستی و خیریه همیاران بهزیستی برگزار شد، مبلغ 2/5 (دو و نیم) میلیارد تومان به مددجویان بهزیستی کمک کردند. رییس بهزیستی شهرستان ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: در این مراسم خیّران مبلغ 300 میلیون وجه نقد به شکل تعهدی، زمینی 500 متری واقع در سه راه معلم به قیمت 700 میلیون تومان و خانه ای 400 متری در سه طبقه واقع در خیابان شهید مدنی به قیمت 1/5 (یک و نیم) میلیارد تومان به مددجویان بهزیستی کمک کردند. ترابی در ادامه با اشاره به کمک 200 میلیون تومانی خیران در سال گذشته به افزایش بیش از صددرصدی کمک خیران در ششمین جشن گلریزان تاکید کرد و گفت: به ثبت رسیدن موسسه خیریه همیاران بهزیستی و همچنین تجربیات بهزیستی در پنج سال گذشته موجب جذب بیشتر خیرین به جشن گلریزان امسال شد. وی دراینباره افزود: از 700 خیّر، متمول و صاحب فکری که به این جشن دعوت شده بودند 500 نفر در مراسم حاضر شدند که نشان از اعتماد مردم به مجموعه بهزیستی و خیریه همیاران بهزیستی دارد.


رییس بهزیستی در ادامه در رابطه با چگونگی هزینه کردن300 میلیون تومان وجه نقد پس از وصول گفت: در شورای مشارکت های مردمی که به ریاست فرماندار و با حضور پنج نفر از خیران به نمایندگی از بقیه خیران تشکیل خواهد شد، موارد مصرف این مبلغ تعیین می شود. ترابی همچنین افزود: خانه سه طبقه خیابان شهید مدنی به نام بهزیستی ثبت می شود اما منافع آن به خانه گل ها تعلق خواهد گرفت.

ترابی همچنین در ادامه گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین از مورد بهره برداری قرار گرفتن خانه 400 متری واقع در بلوار آیت اله طالقانی توسط جامعه معلولان خمینی شهر خبر داد. وی افزود: این خانه که مالکش تمایلی به فاش شدن نام خود ندارد و 80 میلیون تومان صرف مناسب سازی و تجهیز ویژه معلولان نموده است، دهه فجر رسما افتتاح خواهد شد.Â