رسانه ها به مردم این منطقه بی مهری کردند

ارسال در خبر و گزارش

فرماندار خمینی شهر گفت:مردم خمینی شهر در عرصه های مختلف نشان داده اند ازمسئولین جلوتر هستند ولی در سه هفته گذشته شاهد بی مهری متعددی از طرف رسانه داخلی وخارجی به مردم این خطه بودیم .

به گزارش فرصت آنلاین  به نقل از ایرنا احمد رضوانی شامگاه سه شنبه در همایش روحانیون به مناسبت هفته وقف اظهار کرد: در هفته های اخیر یک موضوع مدیریت شده بیمارستان شهید اشرفی  به یک جریان رسانه ای علیه خمینی شهر ، خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی تبدیل شد.
وی با بیان اینکه در روزهای گذشته رسانه های خارجی از من به عنوان فرماندار شهرستان تقاضای مصاحبه داشتند ، گفت:مسئولین شهرستان حرکت پزشک و پرستار را محکوم می کنند واین عمل برای هیچ کس قابل توجیه نیست.
وی بیان کرد:رسانه داخلی و خارجی برای یک زخم یک سانتیمتری به حثیت مردم خمینی شهر ضربه وارد کردند.
فرماندار خمینی شهر گفت: در این شهرستان بیش از 350 هیات مذهبی و 100 خیریه فعال و تعدادی زیادی خیر مشهورفعال درسطح ملی و استانی وجود دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه دشمن از کوچکترین بهانه به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام وانقلاب است گفت:شهرستان خمینی شهر دارای سبقه تاریخی و مذهبی خاص است و علما و شخصیتهای مذهبی و علمی بهره مند بوده و هست.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان بیش از 600 موقوفه در خمینی شهر وجود دارد و این تعداد موقوفه نشانه متدین بودن، ولائی و اعتقاد مردم خمینی شهر به خاندان عصمت و طهارت است گفت:امروز کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد و هدف و اصلی استکبار جهانی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.
رضوانی با اشاره به اینکه در ماه های آینده با انتخابات مجلس روبرو هستیم گفت:امروز حفظ وحدت در درون نظام از اوجب واجبات است اولین وظیفه ما حفظ وحود می باشد .
فرماندار خمینی شهر گفت:در این دوره انتخابات هرکس که به تائید شورای نگهبان رسید و توسط مردم انتخاب شد به عنوان نماینده مردم خمینی شهر مورد حمایت است.