فرحناز قلی زاده دبیر سختکوش ریاضی درگذشت

ارسال در خبر و گزارش

فرحناز قلی زاده یکی از دبیران ریاضی دبیرستان های خمینی شهر بر اثر بیماری سرطان درگذشت. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، وی که مدت پنج سال با بیماری دست و پنجه نرم می کرد، سرانجام ساعت یک بامداد روز 11 مرداد در سن 48 سالگی در بیمارستان شهید غرضی درگذشت و پسر 21 ساله و دختر 6 ساله خود را در غم از دست دادنش فرو برد. پیکر این معلم سختکوش را از محل زندگیش در منظریه به زادگاهش در رشت انتقال دادند و آنجا به خاکش سپردند.


فرحناز قلی زاده با 24 سال خدمت صادقانه در دبیرستان های مولوی، نبوت و شهیده عسگری، دو سال و نیم آخر عمرش را به دلیل شدت بیماری در مرخصی به سر برد.
همسر این معلم دلسوز می گوید: او عاشق کارش بود. با عشق سوال امتحانی طراحی می کرد و برگه های امتحانی دانش آموزان را با علاقه و دقت تصحیح می نمود. یک روز، گرفته و غمگین از سرکار به خانه برگشت و گفت تا فردا که دوباره به مدرسه بروم خیلی به من سخت خواهد گذشت، امروز با یکی از دانش آموزان برخورد تندی کردم و بسیار ناراحتم، باید هر چه زودتر از دلش دربیاورم.  بسیار خوش خلق بود و همیشه راست می گفت حتی اگر به ضرر خودش تمام می شد.


قاسمی می افزاید: همسرم  برای زندگی و بچه ها خیلی وقت می گذاشت. یک مادر نمونه بود به گونه ای که این روزهای آخر اجازه نداد دخترمان او را با حال وخیم ببیند علیرغم اینکه خودش بسیار دلتنگ «هستی» بود. او حتی حاضر نشد با حال بیماری به دیدار مادرش برود مبادا که موجب نگرانی او بشود.


وی ادامه می دهد: همسرم در امر فراهم کردن شرایط ازدواج جوانان بسیار کوشش می کرد و حتی آنقدر تلاش کرد تا بالاخره موفق شد یک روز قبل از فوت خودش جشن عقد یکی از نزدیکان را راه بیندازد.


مدیر دبیرستان شهید عسگری نیز در اینباره می گوید: خانم قلی زاده از دبیران بسیار کوشا و دلسوز مدرسه ما بودند. قنادنیا می افزاید: در طول 24 سالی که همکار بودیم در هیچ زمانی کوچکترین مشکلی با ایشان نداشتیم. از جمله معلمانی بود که برای پول کار نمی کرد و به کارش عشق می ورزید. خانم قلی زاده بسیار بانشاط و خنده رو بود.