تحرک های جدید برای راه اندازی مجموعه شهرک های صنعتی خمینی شهر

ارسال در خبر و گزارش

در تازه ترین اقدامات برای تکمیل زیر ساخت های شهرک های صنعتی خمینی شهر، رییس شرکت شهرک های استان اصفهان به فرمانداری دعوت شد تا در جلسه اي به رياست فرماندار شهرستان مشکلات بر سرراه فعالیت شهرک ها بررسي و در جهت رفع آنها اقدام شود. رییس خانه صنعت و معدن خمینی شهر در مورد تصمیمات این جلسه به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: راه های رفع موانع آب و برق رساني، شبكه مخابرات و جاده ورودي شهرك، از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود که با پیگیری فرماندار در دست اقدام است. ترابی ادامه داد: قرار شد شرکت شهرک ها بدهی خود به آب و فاضلاب را پرداخت نماید تا این اداره با نصب دو دستگاه پمپاژ آب را در

لوله های شهرک که قبلا لوله گذاری شده، جاری کند. وی گفت: در مورد برق، با نظر ادارات برق، فرمانداری، مسکن و شهرسازی و صنعت و معدن در مورد مسیر یابی تیرهای شبکه اقدام شده است. رییس خانه صنعت و معدن خمینی شهر در مورد انتقال خطوط مخابراتی به شهرک ها گفت: آنتن برای تلفن همراه چند سال پیش در محل نصب شده اما در مورد تلفن ثابت در این جلسه قرار شد اداره مربوطه برای انتقال خطوط مخابراتی با کابل نوری بررسی و با شرکت شهرک ها عقد قرارداد کند نماید و کابل کشی شروع شود. ترابی در مورد جاده شهرک نیز گفت: قرار شد اداره راه و شهرسازی با تامین اعتبار از ردیف های خود پل روی جاده کمر بندی را احداث کند تا جاده شهرک که با کشیده شدن جاده کمربندی قطع شده احیا شود. ترابی در پایان اظهار خوشبینی کرد که با توجه ویژه فرماندار و همراهی مدیران ادارات شهرستان مشکلات زیر بنای شهرک ها به زودی برطرف شود تا سرمایه گذاری های انجام گرفته در آنها به ثمر برسد و زمینه اشتغال تعدادی از جویندگان کار فراهم شود.
گفتنی است شهرک های صنعتی خمینی شهر شامل شهرک برق و الکترونیک و صنایع غذای می باشد و شهرک حوله بافی و چوب نیز برای احداث مراحل قانونی خود را طی می کند.