صاحبان قلم ارزش های مردم را بیان کنند

ارسال در خبر و گزارش

انتقاد از نشریات، تشکر از مردم و انتقاد از مسوولان برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن، هشدار به وزیر ارشاد، نتیجه ترک امر به معروف و نهی از منکر از جمله مباحثی بود که این هفته در نماز جمعه مطرح شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، امام جمعه خمینی شهر ضمن انتقاد از نشریاتی که در مورد انقلاب چیزی نمی نویسند، گفت: اینقدر بخل می ورزد آن نشریه ای که در این ایام از همه چیز می نویسد اما دریغ از یک کلمه در مورد دهه فجر و عظمت انقلاب و مردم خوب و انقلابی. صاحبان قلم باید ارزش های مردم را بیان کنند. اینقدر نامهربانی و بی انصافی نکنید. اگر این انقلاب نبود شما نمی توانستید چیزی بنویسید. این آزادی و عظمت و عزت ایران در دنیا به خاطر انقلاب است. این وظیفه است که بنویسید و به مردم امید دهید.
آیت اله حاج شیخ عباس رحیمی ضمن تشکر از عموم مردم به خاطر شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، محل برگزاری این مراسم را مناسب ندانست و گفت: ظرفیت میدان امام(ره) مربوط به جمعیت 30 سال قبل این شهر است. باید برای مراسم مکانی 10 برابر میدان امام(ره) در نظر گرفته شود. وی افزود: جمعیت امسال بی نظیر بود و این نشان دهنده این است که چقدر مردم اسلام، انقلاب، امام و رهبر و شهدا را دوست دارند.
نماینده ولی فقیه تاکید کرد: مساله رفاه مردم نیز هنوز حل نشده است و باید جلوی بعضی هزینه های غیرضروری گرفته شود و به مسائلی که به نفع رفاه مردم است، رسیدگی شود. مردم ولی نعمت ما هستند و مسوولان کشور باید عزم خود را برای حل مشکلات اقتصادی جزم کنند.