محله گرایی به چه قیمتی؟

ارسال در خبر و گزارش

ریس کانون همسریابی الزهرا در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین ضمن اعلام این خبر گفت: در این نوع از نگاه افراد فقط خواهان این هستند که با خانواده ای از محله خودشان ازدواج کنند و در نتیجه موارد بسیار خوبی را از دست می دهند. حمید غلامی افزود: روزانه به طور متوسط 5 نفر به کانون مراجعه می کنند که تا آنجا که ما اطلاع داریم تقریبا ماهی یک مورد به ازدواج ختم می شود و البته بسیاری از مواقع هم معرفی های ما به ازدواج ختم می شود ولی ما بی خبر می مانیم.


وی ادامه داد: خانم های 25 تا 30 ساله و آقایان 30 الی 40 ساله بیشترین مراجعه کنندگان ما را تشکیل می دهند. ریس کانون الزهرا با تاکید بر اینکه ازدواج مجدد و ازدواج موقت جزو برنامه های ما نیست، گفت: از تمام نقاط و اطراف شهر مراجعه کننده داریم و نمی توان گفت از چه منطقه ای بیشتر یا کمتر به ما مراجعه می شود. غلامی در پاسخ به این سوال که روش همسر یابی شما سنتی و  علمی است، گفت: این مرکز فقط بر اساس درخواست ها و شرایطی که افراد در پرسشنامه ها پر کرده اند موارد را معرفی می کند که این همان روش سنتی می باشد اما در برخی از مواقع سعی می کنیم با کمک مشاور مرکز و کارکنان، افرادسخت گیر را به سمت واقع گرایی هدایت کنیم.

گفتنی است مرکز همسر یابی الزهرا  واقع در جنب مسجد النبی به عنوان یک خیریه فرهنگی از چند سال پیش کار خود را در رابطه با همسر یابی به صورت رایگان در شهر آغاز کرده است.