چرا مدیران، قانون 3درصد استخدام معلولان را اجرا نمی کنند؟

ارسال در خبر و گزارش

 به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، برخی مشکلات معلولان، هفته بسیج، مذاکرات هسته ای، کنگره جریانات افراطی و تکفیری از دیگاه علمای اسلام، روز مجلس و تبریک ولادت امام موسی کاظم(ع) از جمله مطالبی بود که امام جمعه در خطبه های این هفته به آنها اشاره کرد.


رحیمی در خطبه های این هفته، جامعه معلولان را یک جامعه مقدس دانست که توجه به آنها بسیار مورد تاکید اسلام واقع شده است و گفت: معلولان در عضو نقصان دارند نه در انسانیت. وی با تاکید بر اینکه معلولان افتخاراتی کسب می کنند که گاه از یک انسان معمولی برنمی آید، از عدم اجرای برخی قوانین در رابطه با این قشر از جامعه از جمله قانون 3درصد استخدام معلولان انتقاد کرد. نماینده ولی فقیه از خیران درخواست کرد که ساختمانی ویژه برگزاری کلاس های عقیدتی، فرهنگی و هنری برای معلولان بسازند.


وی ضمن تشکر از برنامه های خوب هفته بسیج، گفت: تفکر بسیجی باید در تمام عرصه ها حاکم شده و پایگاه های آن در همه مساجد وجود داشته باشد. بسیجیان باید خود را به سلاح علم و دین مسلح کنند.


امام جمعه همچنین در رابطه با تیم مذاکره کننده گفت: باید به ایشان خداقوت گفت و تشکر کرد از اینکه در برابر زیاده خواهی های غربی ها ایستادند. نفس اینکه غربی ها بیایند با ایران مذاکره کنند، خود پیروزی بزرگیست. آنان در برابر ملت هوشمند ایران ناتوانند. انشاءا... در آینده نیز با همین صلابت ادامه دهند.


وی با اشاره به دهم آذر سالروز شهادت آیت ا... مدرس نیز گفت: این روز را روز مجلس نامیده اند چرا که نمایندگان باید زهد شهید مدرس را داشته باشند؛ موضع گیریهایشان مدرس گونه باشد؛ آزاد باشند، مرد باشند و جلوی رضاخانها بایستند. شهید مدرس می گفت من از دنیا چیزی ندارم که به خاطرش بترسم و حرفم را می زنم.