سلامت جامعه مانند دین مهم است و باید حفظ شود

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله حاج شیخ عباس رحیمی خطاب به تیم مذاکره کننده گفت: امیدواریم بتوانید از عزت ملی و ایرانی به خوبی دفاع کنید. ملت از شما راضی نمی شود اگر کوتاه بیایید و استقلال ایران زیر سؤال رود. ملت ایران 35 سال فشار و تحریم را تحمل کرده است، حاضر است باز هم سختی ها را تحمل کند اما به ذلت نیفتد. چه به توافق برسید چه نرسید انشاءا... استقلالمان را حفظ می نماییم.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به 23 آبان روز جهانی دیابت گفت: سلامت جامعه مانند دین جامعه است و باید حفظ شود. همانگونه که مسوول دین جامعه هستیم باید برای سلامتی مردم هم اهمیت قائل باشیم. سلامتی که اسلام به آن تاکید کرده و به علم پزشکی اهمیت داده است. وظیفه مسؤولان تذکر دادن است.


خطیب جمعه خمینی شهر ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: چون نسب امامزاده سید محمد(ع) به این امام همام می رسد، مراسم بزرگداشت این امامزاده واجب التعظیم روز شهادت امام سجاد (ع) برگزار می گردد. وی هدف از برگزاری این بزرگداشت را معرفی این امامزاده عنوان کرد.


امام جمعه خمینی شهر در پایان با اعلام انزجار از وقایع اخیر در مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان، از مسلمانان جهان خواست تا در برابر این جنایات بی تفاوت نباشند.