راه ورودی امامزاده سید محمد(ع) در شأن امامزاده نیست

ارسال در خبر و گزارش

 امیدواریم درآمدهای اداره اوقاف در خود شهر صرف شود؛ سزاوار نیست بخشی از آن به مرکز برود. همچنین اداره اوقاف باید امامزاده های دیگر را هم پوشش دهد که مبادا حق موقوفه ضایع گردد. خوردن حق موقوفه حرام است. نگذارید حق موقوفه در زندگی تان باشد. حداقلش اینکه بروید به اداره اوقاف بگویید و اجاره نامه ای تنظیم کنید و موقوفاتی که شخصی با هزار امید وقف کرده، احیا گردد. امامزاده ها مخصوصاً امامزاده سید محمد(ع) محل کار فرهنگی ا ست و بایدبر این مسأله تأکید بیشتری شود. کارهای خوبی در این زمینه می توان انجام داد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت الله حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول گفت: امید است عزاداریها در این دو ماه مورد قبول خداوند قرار گرفته باشد. اما نباید غافل شد از اینکه تازه عروسیها و جشنها شروع می شود. همانطور که عزاداری باید صحیح باشد، جشنها هم باید درست باشد؛ باید روی حساب و کتاب و دینمداری و تقوا باشد. نکند در جشنها ترقه زنی و مردم آزاری و بی حجابی و کارهای حرام وجود داشته باشد و باعث خون جگر امام حسین(ع) و امام زمان(عج) شود. نیروی انتظامی و دستگاه قضایی هم حواسش باشد که انشاءا... مشکلی پیش نیاید.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در 17 دی 1314 بود که رضا شاه پهلوی با طرح کشف حجاب فرهنگ مبتذل غرب را وارد کشور کرد..
نماینده ولی فقیه قیام 19 دی را گرامی داشت و گفت: در پی اهانتی که به امام راحل(ره) شده بود، مردم قم در 19 دی 1356 قیام کردند و نقطه آغازی شد برای جهش انقلاب و پیروزی آن در ظرف یک سال. 19 دی از ایام ا... است و نباید فراموش شود.