سومین جشنواره گل شب بو 17 اسفند برگزار می شود

ارسال در خبر و گزارش

نشست هماهنگی برگزاری سومین جشنواره استانی گل شب بو در فرمانداری برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این نشست مقرر شد که جشنواره امسال در روزهای 17 و 18 اسفندماه برگزار شود. انجام گفتگوی رادیویی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان با موضوع جشنواره پیش از افتتاحیه و همچنین برگزاری یک کارگاه آموزشی با موضوع پرورش گل های فصلی و نشایی به عنوان برنامه جنبی این جشنواره از جمله طرح هایی بود که در این جلسه به تصویب رسید.


75 هکتار گلخانه در شهرستان داریم
بر اساس همین گزارش، شریفی رئیس اداره جهاد کشاورزی در این جلسه از وجود 75 هکتار گلخانه در شهرستان خبر داد و از آن به عنوان یک فرصت بزرگ اشتغالزایی یاد کرد. وی افزود: تا پیش از این تنها به کسانی مجوز راه اندازی گلخانه داده می شد که حداقل مساحت فضای مورد نظرشان سه هزار و 500 متر باشد ولی طی بخشنامه ای که اخیرا صادر شده به جهت کمک در اشتغالزایی این رقم به 1500 متر تغییر پیدا کرد تا گلخانه های کوچک مقیاس نیز اجازه تولید پیدا کنند.
گفتنی است این نشست با حضور شهردار درچه، اعضای شرکت تعاونی گلخانه داران شهرستان و دیگر دست اندرکاران و با ریاست عکافیان معاون برنامه ریزی فرمانداری برگزار شد.