کمک های اهالی آدریان در قالب سه محموله راهی ثلاث باباجانی شد

ارسال در خبر و گزارش

اهالی آدریان تا کنون هفت کانکس به مناطق زلزله زده ارسال کرده اند. یکی از اعضای هیئت امنای مسجد جامع آدریان ضمن اعلام این خبر به فرصت آنلاین گفت: به محض اطلاع از وقوع زلزله و وضعیت زلزله زده گان هیات امنای مسجد جامع آدریان کارگروهی تشکیل داد تا پس از تحقیق راجع به نیازمندی های هموطنان آسیب دیده به جمع آوری کمک های مردمی بپردازد. احمد رضایی افزود: در ادامه، مسجد جامع به عنوان پایگاه جمع آوری کمک های اهالی محله آدریان پذیرای کمک های نقدی و غیرنقدی مردم شد و از آنجا که تحقیقات نشان داد ضروری ترین نیاز مردم زلزله زده کانکس هایی برای اسکان موقت بود از اینرو از مردم درخواست کردیم دیگر اقلام غیر نقدی نیاورند و کمک های  نقدی خود را  به ما برسانند تا به خریداری کانکس بپردازیم.
وی که خود دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان است گفت: با وجوه اهدایی اهالی نوعدوست آدریان پنج کانکس مسکونی خریداری کرده و همراه با دو کانکسی که صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) آدریان و حسینیه ام البنین (س) آدریان خریداری کرد در مجموع هفت کانکس همراه با کمک های غیرنقدی مردم شامل برنج، کنسرو، پوشاک، پتو و... به شهرستان ثلاث باباجانی و روستاهای اطراف ارسال شد.
رضایی همچنین از تهیه کانکس مدرسه ای خبر داد که صندوق قرض الحسنه مهدی موعود (عج) آدریان با کلیه امکانات آموزشی از جمله 30 میز و نیمکت تهیه کرده و آماده ارسال به ثلاث باباجانی است.
این عضو هیئت امنای مسجد جامع آدریان گفت: همراه با کانکس ها کمک های غیرنقدی را نیز بسته بندی کرده و در قالب بسته های خوراکی و پوشاکی میان هموطنان زلزله زده توزیع نمودیم.
رضایی با بیان اینکه تا کنون کمک های اهالی آدریان را در قالب سه محموله به ثلاث باباجانی ارسال کرده ایم، گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم همچنان ادامه دارد و به زودی به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.

photo 2017 12 03 14 27 14